srijeda, 1. siječnja 2014.

Nova 2014...

Drage moje želim Vam sve najbolje u Novoj 2014. Najviše zdravlja,  sreće i kreativnog kuhanja. Mi smo završili staru godinu s ovim divnim kuglicama, koje su bile jedan od predjela na našem blagdanskom stolu.



Vidjela sam ih još u Dobroj hrani i odmah sam znala da je to što želim. Koristila sam feta sir koji se idealno uklopio u ovu kombinaciju. Recept možete pronaći na blogu Da mi je nešto slatko. Ima tamo još dobrih recepata za ovakve prilike i sigurno ću nešto isprobati.

  • 200 g feta sira ili sirnog namaza
  • sol (po potrebi)
  • 6 odkoštenih datulja
  • 30 g očišćenih pistacija
  • 1 žlica crvenog papra

  1. Posolite sirni namaz ako je potrebno. Uzmite po žličicu namaza i oblikujte ga dlanovima u kuglice.
  2. Datulje, pistacije i papar stavite u blender i sjeckajte dok ne dobijete sitne komadiće (ako nemate blender, možete i nožem).
  3. Uvaljajte kuglice u dobivenu mješavinu i do posluživanja ih čuvajte u hladnjaku (možete ih pripremiti i dan prije nego što ih budete posluživali).

Broj komentara: 5:

  1. Kuglice izgledaju odlično! Želim ti sve najbolje u 2014!

    OdgovoriIzbriši
  2. Srecni praznici i puno divnih receptica i lepih trenutaka u Novoj!:)) p.s. kuglice bas mame, mljac...:D

    OdgovoriIzbriši
  3. ove kuglice cu morati pripremiti jer ih vc neko vrijeme imam na spisu..

    sretna nova i sve najbolje!!! =)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Kuglice su prekrasne, a tebi i obitelji želim sve najbolje u novoj! :)

    OdgovoriIzbriši