utorak, 29. travnja 2014.

U gostima kod Branke

Došao je kraj drugog mjeseca istraživanja Brankinog bloga Home-made by B ,  u sklopu igrice FBI rukavice, a ja na popisu  Brankinih recepata, nisam isprobala ništa. Tako sam željela i pašticadu, kroštule, kuglof od rogača i puno drugih finih recepata, a da ne govorim o marmeladama koje su kod Branke posebne. No krug je završio, ali to ne znači da ja neću isprobati sve to, ali na žalost toliko sam imala obaveza da jednostavno nisam stigla.
Volim Brankin blog i njene priče, s guštom ih čitam i uvijek me zanima da li se recept svidio njenom dragom I. Tako sam i odlučila da barem s jednim receptom obilježim ovaj krug, barem simbolično...
A to je:

Pita gužvara


Koristila sam trostruku količinu onoga što je zadano, integralno tijesto i pekla u velikom protvanu. Ipak kod mene ima puno gladnih usta. Nikad do sada nisam gužvala tijesto za pite i nisam stavljala pancetu. Bila nam je i ručak i večera.


 Branka, hvala na svim receptima i javim dojmove za sljedeće isprobane...

Broj komentara: 6:

  1. I kod nas je bila ta gužvana pita, i za nas dvoje je bio idealan ručak, a ostalo je malo i za doručak....Super izbor.

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Ingrid hvala ti puno na isprobavanju ove pite i što si usprkos svim obavezama našla vremena da je pripremiš ! Biti će vremena i za ostale recepte i nadam se da ćeš i njima biti zadovoljna ako ih isprobaš. Pitu si odlično napravila, integralne kore su super ideja koju preuzimam, baš primamnjivo izgleda i jako mi je drago da vam se svidjela, i kod mene je obično i za ručak i za večeru ! Hvala ti na svim lijepim riječima, dragi I.i ja šaljemo ti veliki pozdrav !

    OdgovoriIzbriši
  3. Bolje ista nego nista ;-) Guzvara je super!

    OdgovoriIzbriši