nedjelja, 7. prosinca 2014.

Druga adventska nedjelja i adventski aranžman

Težak tjedan je iza nas. Bolnica, operacija, mirovanje i dijeta. Ponosna sam na svoju curicu koja za razliku od svoje mame nije ni suzu pustila, a mama još i danas skriva suze. Svaka čast onim mama koje to mogu čvršće podnijeti. Plakala sam pred doktorima, sestrama, pred njom...jednostavnom se ne mogu suzdržati kad to malo dijete pati i kada je boli. I onda kada joj je bilo najteže rekla je plači mama, meni ne smeta. Umjesto da ja nju tješim, tješila je ona mene.
Sada smo doma, Sv. Nikolu dočekala je u svom domu, kao i paljenje druge svijeće, nasmijana i vesela, još je malo boli, ali ide na bolje.


Kuhamo samo lešo, još neko vrijeme, zato nemam recepata samo naš adventski aranžman, za kojeg su djeca rekla da svi imaju u krug osim nas. Uvijek volim isprobati nešto novo. Jako sam zadovoljna ovom tehnikom. Može vam dogodine poslužiti kao ideja, a možete na primjer (to ću ja napraviti) obući tako bocu za neki liker koji ste sami napravili, to bi bio odličan poklon. Efektan i originalan.


Uzmete bocu po želji, ja sam pivsku. Treba va špaga, ljepilo u pištolju, raznobojne tkanine, filc, dugmad. Nanesete ljepilo na par mjesta na boci i lijepite špagu, dok ne dođe do vrha (dosta brzo ide). Na raznobojnim tkaninama iscrtajte motive koje želite na boci i isto ljepilom zalijepite, dugmad također.


Dobijete originalnu bocu koja vam stvarno može poslužiti u različite svrhe.





Broj komentara: 9:

  1. Zelim brz oporavak tvojoj devojcici i da sto pre zaboravite sve ono ruzno sto se dogodilo.
    Aranzman je prelep, jednostavan ali efektan. Pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve najbolje tvojoj djevojčici i brz potpuni oporavak joj želim ! Iskrene mamine suze su razumljive i tvoja djevojčica to zna, a od sada budite samo sa osmijehom ! Adventski aranžman je baš originalan, zanimljiv i lijep !

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvojoj curici želim što brži oporavak. Ponekad nas djeca stvarno iznenade kako se u nekim prilikama ponašaju jako zrelo.
    Adventski aranžman je originalan i divan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaboravila sam prokomentirati zaglavlje - prekrasno je!!

      Izbriši
  4. Zelim joj brz oporavak i da joj osmeh krasi lice. Hrabra je tvoja devojcica, da se zakljuciti po onome sto si napisala. A, suze nisu uvek znak slabosti i brige, vec su pre svega odraz dubine tj. opsega osecaja koji te prozima, bez obzira bio on strepnja, bol, tuga, radost, duhovnost...Tako da nemoj sebi zamerati, neka si pustila suze, takav si covek, tvoja je malena u pitanju, tvoje dete... Verujem da je ponosna na mamu, bas kao sto si i ti ponosna na nju. Za receptice cemo sacekati, opravdano je. Samo neka nam se curica oporavi:) <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Nista gore od djece u bolu; zelim brz oporavak tvojoj djevojcici (sigurna sam da ce mama uciniti vise nego je moguce). Divano zaglavlje, kao i tvoje kreacije!

    OdgovoriIzbriši
  6. Brz oporavak djevojčici. Aranžamn je baš fora.

    OdgovoriIzbriši
  7. Cure, hvala vam na podršci, utjehi i lijepim riječima. Puno mi to znači!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ništa gore nego kad nam je dete bolesno, ali ti zaista imaš hrabru devojčicu. Daj Bože da sve bude u redu i da u zdravlju i radosti dočekate Božićne praznike.

    OdgovoriIzbriši