petak, 11. listopada 2019.

Pesto palenta sa šampinjonima i slanutkom (vege ručak)



Sama sam puna dva dana. Mislim ne sama, s njim, ali jedva da se vidimo, on ujutro, ja popodne, djeca na ekskurziji. To mi je uvijek prilika za ručak, onako kako ja to volim. Nisam imala u planu baš ovo kada sam kupovala gljive, ali oduševljena sam rezultatom. Jednostavno, brzo i s minimalno zaprljanim suđem. Kada bi radila za djecu, možda bi ubacila i koji komad piletine...



Pesto palenta sa  šampinjonima i slanutkom (vege ručak)


250 g šampinjona3,4 žlice skuhanog slanutka (uzela sam iz konzerve)
2 grančice timjana
mala šalica instant palente
komadić maslaca
3 žlice pesta (ja sam imala zaleđeni)
3 lista kovrčavog kelja (može običnog)
maslinovo ulje



Narezati šampinjone i staviti ih na masni papir. Dodati tri žlice slanutka ili više ako želite, preliti maslinovim uljem i grančicama majčine dušice. Staviti peći na 200 stupnjeva dok se ne istostira. Kada se izvadi iz pećnice posoliti i popapriti. Palentu skuhati prema uputstvima. Ja stavim 1 šalicu palente i 4 vode. Kada je palenta počela kuhati dodati kelj narezan na rezance. Ako imate svježi pesto dodajte ga na kraju s maslacem. Skuhanu palentu podijeliti na tanjure i dodati istostirane šampinjone i slanutak. Naribati parmezan...


Može se dodati mozarela ili žlica kiselog vrhnja...igrajte se...

Nema komentara:

Objavi komentar