subota, 8. prosinca 2012.

Prvi snijeg ove godine u Primorju



Znala sam ja da neću stizati pisati, preko tjedna od djece, kuhanja, posla ne stignem ništa. Slikala sam ja i pekla ali eto ništa od objavljivanja. Sad na poslu kradem minutice i pišem post. Jučer sam kidnula ranije jer je snijeg toliko padao, a kad pada u primorju to nije šala. A jutros...veselje...Djeca su jedva dočekala izlazak. Obukli smo se i izašli. Pridružila nam se i mala sestričnica, sestrino dijete a i Čarli se stalno spušatao...



Jadna maslina ne navikla na ovakve uvjete objesila se ko tužna vrba, trebalo je vremena dok joj rasteretim grane



I Čarli (mamin pasić) uživao je na snijegu dok su mu se na nogicama radili mali ukrasi od snijega.
Nadam se sutra kad budem imala slobodan dan, da ću uspijeti staviti recepte, još uvijek sam u dunjama, nisam ni krenula sa Božićnim slasticama a kamoli ukrasima...

1 komentar:

  1. Veselim se ovom bloggu, a još više bloggerici, s kojom mi je lijepše u živo komunicirati. Ali, ta naša moderna vremena i životi nose svoje pa pozdravljam i te nove oblike druženja....Jako lijepe fotkice, znam da ćemo i u buduće puno toga zanimljivoga vidjeti...veseli advent i od mene

    OdgovoriIzbriši