nedjelja, 16. prosinca 2012.

Sir od dunja

Jučer smo bili u Zagrebu, vodili djecu na predstavu i djeda mraza, nakon toga smo išli u posjet prijateljima. Razmišljala sam što im pokloniti pošto prvi put dolazimo u stan. Odlučila sam se na svoje proizvode. Tako da sam spakirala sir od dunja koji sam smotala u male paketiće, marmeladu od dunja i paprenjake.


Sir od dunja sam radila odokativno, kao i većinu drugih stvari tako da ne mogu točno napisati recept.
Uzela sam otprilike 2 kg dunja, nasula šećera otprilike (80 dkg) i pustila da se kuha i reducira. Kad je kuhan (nema tekućine), treba ga se ispasirati. Najbitnija stvar kod tog sira, jer ovo sve ostalo je isto kao i kod marmelade, je ta da se sir mora sušiti na zraku. Tako sam smjesu istresla u zdjelu, prekrila gazom i stavila na balkon na sušenje.


Sir je spreman za poklone, Božić ili jednostavno kao mali kolačić. Može ga se posuti mljevenim orasima ili jesti samostalno.

Nema komentara:

Objavi komentar