subota, 1. studenoga 2014.

KuVarijacije....Pametni kolač

Ovaj mjesec u sklopu igrice KuVarijacije radili smo Pametni kolač Linde s kulke. Ovaj put sam ja to dvostruko odradila. Prvi put onako brzinski sve ja to umutila u jednoj padeli (izgledalo je sve normalno) i stavila peći, izvadila, razrezala, dala djeci i išla raditi. Drugi dan gledam ja taj kolač i uspoređujem s onih stotinjak slika koji su  objavljena na kulinarici. Samo moj kolač izgleda drugačije, bez ikakvih slojeva, kao kuglof...ups, gdje sam zeznula? idem provjeravati recept, kad ono cijelu litru mlijeka zaboravila. Kolač je bio izvrstan, djeci za doručak i večeru s mlijekom.



  • jaja
  • 300 grama šećera
  • 10 punih žlica glatkog brašna
  • 250 grama margarina
  • 1 litra mlijeka
  • 1 čajna žličica ekstrakta vanilije
  • korice od limuna (po želji)
Margarin rastopite i ostavite da se ohladi. Žumanjke pjenasto izmješajte sa šećerom. U smjesu sa žumanjcima dodajte prosijano brašno, rastopljeni margarin,  ekstrakt vanilije i postepeno mlijeko. Smjesi lagano dodajte tučeni snijeg od bjelanjaka. Ulijte smjesu u dobro namašćenu i brašnom posutu tepsiju veličine 20x30 cm. Meni definitivno najbolja temperatura 165 stupnjeva sat vremena.


Nije mi vrag dao mira pa sam išla i drugi put umutiti i eto, to je ovaj kolač sa slike. Moji dojmovi su pomalo razočaravajući. Dobila sam ja te neke slojeve. U sredini je nešto nalik krempiti, gore je ok biskvit, a ovo na dnu je nešto skroz bez veze, gnjecavo. Ako mi već liči na krempitu , onda su mi draže kore od lisnatog nego ovo.
Djeci se više sviđao onaj kuglof s početka priče...

Broj komentara: 7:

  1. Prije nekih godinu dana sam prvi put čula za taj kolač i recept me nije privukao, zato sad nisam ni sudjelovala. Kad vidim tvoj komentar, zaključujem da sam bila u pravu

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoj kolač je super ispao i mislim da smo svi očekivali nešto drugo,jer kad vidimo one silne slike isprobanih kolača i zadovoljnih članica....lično mislim da je kolač skup a ne dobije se mnogo, ali,odradismo i ovaj krug KuVarijacija sa uspehšnim ali da li i sa ukusnim? kolačom.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam stigla ali mi onda sad nije ni žao iako je Zorici jako lijepo ispao a vidim i tebi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nesto slicno pravim (sa kokosom: Imposibble Pie); meni se svidja sto se ne mora mnogo truditi oko kolaca; sve se umuti viljuskom i izlije u kalup. Idealno za goste koji se najave u kratkom vremenu. Na tvojim fotkama sasvim lijepo izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kolač si jako lijepo napravila i šteta što vam se na kraju nije i svidio. Meni se slojevi nisu ovako dobro rasporedili i zapravo mi je drago što mi je donji sloj ispao jako tanak jer mi je skroz nedefiniran i nije mi se baš svidio, ali zato sam sa biskvitnim slojem bila oduševljena, a i srednji kremasti mi se svidio. Zaintrigirala si me i ovom verzijom bez mlijeka, kuglof, jako dobro zvuči !

    OdgovoriIzbriši