ponedjeljak, 3. studenoga 2014.

Slastice s dunjama

Imam dva stabla dunja ispred balkona. Čini mi se da svake druge godine dobro rode. Ne vidim često po blogovima recepte od dunja. Jedna starinska i zaboravljena voćka, a može se iskoristiti na bezbroj načina.


Moji prvi recepti koje sam počela objavljivati na blogu bili su upravo recepti s dunjama. Jako su slabo posjećeni zato ću im sada dati šansu i reciklirati ih u ovome postu...klikić na naslov pa do recepta...

KOLAČ OD DUNJA



Stvarno brzinski kolač u jednoj padeli...


PITA OD DUNJA S ORASIMA



Jedan starinski kolač s prhkim tijestom...

MUFFINI OD DUNJA



SIR OD DUNJA

 


Spravlja se sada, a jede za Božić, nakon sušenja na zraku. Može se posuti orasi ili jednostavno orahe možete ubaciti u smjesu prije sušenja. Kao male paketići poklonite svoj sir dragim prijateljima...
Ove godine planiram liker...


Broj komentara: 10:

  1. Lepe ideje na jednom mestu. Bravo! Sezona je tu, pa nek se nadju:)

    OdgovoriIzbriši
  2. E bome stvarno si iskoristila dunje do maksimuma. Sir od dunja mi se nije svidio još u djetinjstvu pa sam zaključila da ne volim dunje. Ali sad kad gledam ove muffine i pitu čini mi se da bih im mogla dati drugu šansu

    OdgovoriIzbriši
  3. Naša dunja ove godine nije nešto rodila i baš mi je žao. Mi volimo dunje, ali najčešće u kompotu. Mada, jako volim i sir od dunja... Sviđa mi se i ovaj kolač sa orasima...

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivna kolekcija receptica, lepo je sto su svi sada na jednom mestu.:) Kod nas su dunje nesto brzo prosle ove godine i gotovo da ih nema vise, ali sacuvacu receptice za sledecu sezonu.:)

    OdgovoriIzbriši
  5. jako volim dunje al na kraju sve završe u kompotu

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlična zbirka recepata. Ja imam mali otpor prema dunji kada je tako teško sa njom raditi, tvrda je kao kamen.

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš si to lijepo sve svrstala u jednom postu a meni je pojam dunje na ormaru (baš sam smiješna)

    OdgovoriIzbriši
  8. Probajte, nije ih baš tako teško guliti

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako lijepe slastice, ovo je odlično ! Isprobati ću neki od kolačića, a dio dunja koje nabavim obavezno odvojim i za omiljeni mi kompot !

    OdgovoriIzbriši