srijeda, 15. lipnja 2016.

Torta od trešanja...Patin 15

Ne mogu vjerovati da je već godinu dana prošlo od mog zadnjeg sudjelovanja u Patinom 15. Uvijek ja pročitam recept i želim spremiti, ali prođe taj 15.-ti i ništa. Ovog puta diktirale su trešnje koje sam dobila iz Drniša i trebale su se hitno potrošiti, a za što drugo nego za tortu od trešanja...Zapravo ovo je više pita, ali odlična, bogata  pita. Nama se svima svidjela i za svaku preporuku je...




 TIJESTO

  • 250 grama brašna
  • 125 grama maslaca
  • 125 grama šećera
  • 2 jaja
  • 2 žlice mlijeka

NADJEV

  •  60 grama brašna
  • 3 jaja
  • 125 grama šećera u prahu
  • malo soli
  • 1 vanilin šećer
  • 3 dl mlijeka
 


U brašno dodati  maslac, šećer, 2 žumanjca i 1 bjelance, vrlo malo soli i 2 žlice mlijeka. Tijesto brzo umijesiti rukama, staviti u foliju i ostaviti 2 sata na hladnom mjestu. Od odstajalog tijesta razvaljati okruglu koru i staviti u okrugli kalup. Ja sam u kalup od torte. Krajeve tijesta podići da nadjev ne curi.. Sad praviti nadjev. 

U lonac staviti 60 grama brašna, 3 cijela jaja, 125 grama šećera u prahu, malo soli, vanilin šećera, kada se umuti dodati 3 decilitra hladnog mlijeka. Sve dobro izmiješati pa sad preko tijesta staviti kilogram očišćenih  trešanja, a preko trešanja preliti ovu masu. Zasladiti šećerom u prahu, staviti kalup u toplu pećnicu i peći otprilike 1 sat. Služiti mlako ili hladno.


2 komentara:

  1. Aha tak i meni proleti vrijeme. Krasno izgleda i tvoja pita/torta.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa ti je pita/torta sa trešnjama....neka vam je u slast:)))

    OdgovoriIzbriši