petak, 6. srpnja 2018.

Sirova torta od malina

Nekako u zadnje vrijeme djeca i ja radimo zdrave slatkiše, bez šećera, brašna i jaja. Tu i tamo uleti i onaj sa šećerom ali  nam  to bude preslatko. Oganizam se jednostavno odvikne.

Jučer sam imala posebne goste, koji su mi bili prvi put u posjeti. Htjela sam da sve bude savršeno i fino. Kuhala sam od ranog jutra uz pomoć svojih cura, od hladnog predjala, preko juhe, toplog predjela, glavnog jela i deserta.

Sve je teklo po planu jer sam večer prije napravila tortu, a cure su preuzele druga dva deserta.



Sastojke za tortu mi je kupila sestra jer joj se zadnji put toliko svidjela  da sam morala ponoviti. Naravno sastojci nisu ni malo jeftini, ali torta se u svakom slučaju isplati. Toliko je jednostavna da će je moći i oni manje vješti spremiti.





BISKVIT:

1 i 1/2 šalica badema
10 datulja
prstohvat soli

KREMA:

200 g indijskih oraščića
sok od 1 limuna
šalica malina
1/2 šalice bademova ili kokosovog mlijeka
2/3 šalice kokosovog ulja (otopljenog)
3 žice meda
1 žličica vanilin ekstrakta


Indijske oraščiće potopiti u vodi barem 5 sati ili preko noći. Datulje također namočiti. 

Manji kalup obložiti prozirnom folijom. Bademe i datulje staviti u blender, dodati soli i izblendati. Ako je slučajno premrvičasto dodati malo vode. Utisnuti u kalup biskvit.
Za kremu pomiješati sve sastojke osim malina. Pola kreme kada se izmiksa staviti na biskvit, u ostatak dodati maline, izmiksati i preliti preko bijelog dijela. Ukrasiti po želji. Moja je ukrašena jestivim cvijećem koje uzgaja moja mama. Biti će dosta vodenasto, ali kokosovo ulje će obaviti posao. Pustiti tortu preko noći da odstoji u hladnjaku.

Voće možete koristiti prema sezoni. Prije ovih malina, radila sam i s borovnicama i isto je ispala prefina...





Nema komentara:

Objavi komentar