petak, 8. lipnja 2018.

Njoki od batata




Zimi radim njoke od buće, a ljeti od batata. One od buće je puno lakše formirati od ovih od batata. No rado jedemo jedne i druge. Svako dobije svoj umak, jedno dijete pancetu, drugo gorgonzolu, muž što stigne, a ja maslac, pancetu i kadulju.

Liče oni  više na žličnjake nego na njoke i nemojte se obeshrabriti ako vam se tijesto lijepi i nemojte dodaviti previše brašna, rađe ih radite na žlicu nego dodavati brašna.

Ovi su s bijelim brašnom, probala sam i s pirovim, ali se djeci nisu svidjeli.




  • 2 velika batata
  • 1 jaje
  • 2 šalice bijelog brašna (najviše)
  • kurkuma
  • muškatni oraščić
  • sol
  • papar
  • maslac
  • panceta
  • par listova kadulje



Batate prepoloviti, izbockati vilicom i staviti peći na 180 stupnjeva. Peći  oko sat vremena, ovisi o veličini. Možete probati da li su mekani. kada su pečeni izvaditi ih i pustiti da se ohlade.
Očistiti koricu, ispasirati ih štapnim mikserom i pustiti u cjediljci da se još iscjedi suvišna voda. Možete staviti u krpu za uklanjanje viška vode, ja osobno to ne radim jer mi se ne da prati.





Pripremiti 2 šalice brašna (nikako više). Najprije na površinu stavite 1 šalicu, dodate pire, jaje, začine i polako mjesite. Tijesto će se dosta lijepiti, zatim polako dodavajte i ostatak, što manje brašna to bolje, ako uspijeti. Podijelite tijesto na 4 dijela i radite njoke.






Kod mene se može vidjeti da su neuredni i nezgrapni, ništa ne smeta jer je okus odličan.

Zakuhajte vodu, poso
lite i kuhajte njoke u par tura.

Na maslacu popržite pancetu, dodajte listiće kadulje i time prelijte njoke, možete i njoke ubaciti u taj maslac i malo prepržiti (ja nikada ne stignem).




Kupila sam ljubičaste batate od domaćeg proizvođača. Puno su suši od crvenog i puno manje brašna im treba za mijesiti.  Znači brašno se dodaje do trenutka kada se više ne lijepi za ruke, a još uvijek je mekano.

Nema komentara:

Objavi komentar