nedjelja, 3. ožujka 2019.

Zapečene prokulice



Nedjelja...djeca su krenula već u jutro s maškarama po selu skupljat jaja i po putu će jesti, a ja sam si dala oduška i napravila ručak samo za sebe, ajde i za njega, ali on će si još jaja ispeći. Meni su ove prokulice dovoljne. Nisam baš od ovih bešamelastih stvari, ali je fino. Slijedeći put bi možda izbacila škrobno brašno, a pustila samo vrhnje.




ZAPEČENE PROKULICE


pola kile prokulica
maslac
2 režnja češnjaka
250 ml vrhnja za kuhanje
2 žlice škrobnog brašna razmutiti u čaši vode
dobar komad pancete
dobar komad ementalera





Prokulice oprati, prepoloviti i baciti na komad maslaca. Kada su se zapržile, dodati istisnuti češnjak i zaliti vrhnjem, malo zakuhati i dodati škrobno brašno razmućeno u šalici vode. Ako vam je pregusto, slobodno još dodati vode. Pancetu izrezanu na kockice posebno popržiti i dodati smjesi. Dio naribanog ementaler, umiješati u smjesu. Prebaciti u vatrostalnu posudu i posuti preostalim sirom. Zapeći na 200 stupnjeva oko 20 minuta.




Ja sam jela kao samostalni obrok, a vi možete dodati još i komad mesa

Broj komentara: 7: