četvrtak, 28. veljače 2019.

Zapečena pašta s brokulom i karfiolom

Ovo jelo prvi put  je napravila moja svekrva, a mojoj djeci se jako svidjelo. Meni je bilo prezasitno i previše bešamela, ali sam iznenađena bila kako su djeca pojela brokulu i karfiol. Ponovila sam ja doma, no normalno je bilo čuti da je babino finije.

Jednom djetetu se ne sviđa brokula, tako da s jedne strane ide samo karfiol. Mjere su nekako odokativne, možete se igrati na više načina, ovo je čisto kao inspiracija. Sigurna sam da će djeca pojesti malo povrća koje na lešo ne bi nikada...je zasitno je, ali ko voli nek izvoli...




250 g tjestenine po želji
pola brokule ili cijele
pola karfiola ili cijeli
1 kapula
dobar komad pancete (oko 150 g)
2 jaja
2 dl vrhnja za kuhanje (ili 1 dl kiselog vrhnja i 1 dl mlijeka)
3 režnja češnjaka
oko 10 dkg sira ili više, kako želite i koliko zasitno želite da bude





Paštu skuhajte da bude aldente. Brokulu i karfiol nemojte skroz raskuhati jer će se još peći u pećnici. Na maslinovo ulje popržiti kapulu i sitno narezanu pancetu, dodati usitnjeni češnjak. Paštu preseliti u nauljenu (maslinovim uljem) vatrostalnu posudu, dodati kapulu i pancetu. Rasporediti brokulu i karfiol kako kome paše. Dobro sve promiješati. U posebnoj posudi istući jaja s vrhnjem, dodati naribani sir, posoliti, popapriti i time zaliti paštu. Ako vam se čini presuhim, slobodno dodajte još mlijeka. Staviti u zagrijanu pećnicu i zapeći oko pola sata. Mi smo paštu jeli kao samostalni obrok.


Nema komentara:

Objavi komentar