subota, 2. svibnja 2020.

Štrukli s heljdom i bučinim uljem


Polako završava moj prisilni godišnji. Pre više sam si toga zadala i možda mi se čini da sam malo toga napravila, ali nisam...Uživala sam sa svojom familijom, zasadila vrt u visoke gredice, nešto počistila, nešto crtkala, kuhala, slikala...ma super...sve u svemu...

Dugo sam planirala pozabaviti se vučenim tijestom. Za to stvarno treba imati vremena. U jednoj kuharici vidjela sam štrukle s heljdom. Baš ono što ja volim. Znala sam da ne može biti loše. Za svaki slučaj familiji sam napravila leću, ako im se ovo ne svidi. Svi su pojeli i bilo je odlično. Cure nisu previše oduševljene, ali su pojele.

Mislila sam kako nisam talentirana za vučena tijesta, ali toliko mi se lijepo razvilo da pod hitno ponavljam, sada s nekim drugim punjenjem, ali koristim opet ovaj recept za tijesto jer je tako podatno.

Štrukli s heljdom i bučinim uljem


Tijesto:

500 g brašna
6 žlica suncokretovog ulja
1 žličica soli
oko 3 dl mlake vode


Nadjev:
200 g heljde
1 glavica kapule
soli po želji
1 žličica masti
100 g pancete (može i više)
200 g maslaca
1 dl bučina ulja
100 g bučinih sjemenki
sol


Od navedenih sastojaka umijesiti tijesto. Vodu dodavati postepeno. Tijesto podijeliti na tri dijela, premazati uljem i pustiti da odstoji najmanje sat vremena. Za to vrijeme napraviti nadjev.
Heljdu skuhati u slanoj vodi (oko 20 minuta), pa pomiješati s kapulom i pancetom koji se kratko preprži na masti. Pustiti da se nadjev hladi dok se razvlači tijesto. Stol prekriti stolnjakom. Posuti brašnom i na njemu razvući tijesto. Ja sam ga najprije istanjila valjkom koliko sam mogla, zatim sam ga vrtjela na šakama i na kraju izvlačila od sredine prema krajevima dok nije postalo prozirno. Pustiti da se posuši desetak minuta. Debele rubove odrezati (napravila sam štrudlu od njih, bude malo tvrđe, ali se ipak da izvaljati). Kore premazati rastopljenim maslacem i posuti nadjevom od heljde. Zarolati pomoću stoljnjaka. Prebaciti štrudlu u lim premazan rastopljenim maslacem i narezati na jastučiće. Meni su ispale tri, odnosno četiri, ali sam u četvrtu stavila jabuke. Obilno ih premazati maslacem i staviti peći na 180 stupnjeva doke kore ne poprime boju oko 20-30 minuta. Za to vrijeme tostirati narezane bučine sjemenke. Preliti ispečene štrukle bučinim uljem i posuti tostiranim sjemenkama.



Bojala sam se da mi tijesto ne bude predebelo pa sam ga stvarno tanko razvila, da su ukućani rekla da sam slobodno mogla i deblje...





Nema komentara:

Objavi komentar