ponedjeljak, 28. rujna 2020.

Preokrenuti kolač od krušaka

Konačno sam našla fotić, bio je u ormaru, ali sam nešto prebacila preko njega. Baš mi je falio, jer bilo je trenutaka i recepata kada sam stvarno mogla slikati, a mob mi i nije nešto za ovakve fotografije. Doduše treba mi novi, ali snalazim se ja i sa starim.

 

.

Kažu moji da više ne pečem kolače kao prije. Ne pečem, da, nemam više vremena, a i svaki dan navečer kuham i nemam atoma snage za nešto drugo. No bila sam slobodna u subotu, kiša je padala i ja sam odlučila ostati kući. Bilo je vrijeme za kolač i to kolač od krušaka. Na internetu sam pronašla recept i krenula. Mislila sam da će biti skroz zdrav, ali mi je  pofalilo kokosovog šećera pa sam dodala pinkicu bijelog.



Za kruške:
50 g maslaca
50 g smeđeg šećera 
2 velike kruške narezane na listiće

Za tijesto:
150 g pirovog brašna
1 vrećica praška za pecivo
2 prstohvata soli
½ žličice cimeta
½ žličice  đumbira
½ žličice  muškatnog oraščića
110 g maslaca na sobnoj temperaturi
120 g smeđeg šećera
2 jaja
2 žlice meda
180 g jogurta 




Kruške:
Istopiti maslac (50 g) i ostaviti da se malo ohladi pa njime premazati vatrostalnu posudu u kojoj će se peći kolač.  Nakon toga preko maslaca posuti šećera i njime obložiti dno posude u kojoj je maslac. Poredati kruški i posuti ostatkom šećera.

Tijesto:
Pomiješati suhe sastojke. U drugoj posudi mikserom izraditi maslac (110 g), šećer i med. Dodati jaja i jogurt. U tu masu postepeno dodavati suhe sastojke. Miješati mikserom dok se sve ne sjedini.
Tijestom preliti kruške poredane u posudi i peći na 180°C oko 40 minuta.


Kada je kolač gotov, podmetnuti tanjur i naglo okrenuti. Kolač bi u komadu trebao skliznuti.



Jedan divan kolač za nedjeljno jesenje popodne...

Nema komentara:

Objavi komentar