ponedjeljak, 25. siječnja 2021.

Krumpir gulaš

Od kada smo prije par godina bili u Mađarskoj na izletu, radim ovaj krumpir gulaš. Neću ga nazvati mađarskim gulašom, jer sam ga radila po svom, nego eto krumpir gulaš i nema greške. Prije sam ga spremala u padeli i dinstala, a sada samo ubacim u express lonac i sve je gotovo za tren, a meso mekano ko putar...



Krumpir gulaš

800 g junetine
1 veći poriluk
2 veće mrkve
1 crvena paprika
5 većih krumpira
2 češnjaka
peršin
sol, papar
mljeveni kim
slatke i ljute paprike (oko žličica zajedno)
majčina dušica
250 g pasate pomidora



Meso očistiti od žilica i masnoće. Kod nas sve mora biti čisto jer se ne bi pojelo. (Otpatke skuham mačkama). Narezati na kockice, začiniti solju, paprom, kimom i majčinom dušicom. Staviti sa strane dok se drugo ne pripremi.
Poriluk dobro oprati i na sitno narezati. Baciti u express lonac na maslinovo ulje. Mrkvu oguliti i narezati na kolutiće. Papriku narezati na kockice i dodati ostalom u lonac. Posoliti, popapriti, dodati slatku i ljutu papriku. Početi pirjati, zatim dodati začinjeno meso. Kada se meso zaprži doliti pasatu i vode da sve prekrije. Zatvoriti express lonac i pustiti oko 15 minuta kuhati (Zepter). Otvoriti i dodati krumpir narezan na kockice. Zatvoriti opet na 5 minuta. Kada je kuhano dodati češnjak i peršin. Najbolje je da vam gulaš malo odstoji jer će se lijepo zgusnuti, a ne kao ja ispeći nepce jer jurim na posao. Vjerujte mi krenula sam na vrijeme...😀😅


Nema komentara:

Objavi komentar