petak, 29. studenoga 2013.

Datulje s marcipanom i prvi rođendan

Jučer je prošlo godinu dana od kada je nastao blog prekratak dan. Uopće nisam znala kako sve to skupa funkcionira, ali rekla sam sama sebi, pa kad svaki dan kuham, pečem, sadim, ukrašavam, zašto ne to negdje zabilježiti. Malo sam bila razočarana nakon prva dva posta da nitko nije uočio što radim. Kasnije "listajući" vaše blogove počela sam upoznavati ne samo  divne ljude već i Vašu kreativnosti, znanje i umijeće. Totalni sam amater u fotografiranju, ali kroz vaše fotke polako i ja učim. Da ne govorim o hrani. Za puno stvari sam prvi put čula i toliko je toga na listi za isprobavanje. Veselim se i dalje. Nakon godinu dana, odlučila sam krenuti i s fejsom...dragi moji lajkamo se i tamo.
Kako dolazi vrijeme darivanja, moji pokloni su uglavnom mojih ruku djelo. Jedne od takvih  su i

Datulje s marcipanom

 


Htjela sam napraviti domaći marcipan i inspiraciju pronašla ovdje.  Nisam baš u potpunosti zadovoljna jer ide kristal šećer koji se nije samljeo u prah već se malo osjeti. Sljedeći put ću ga izostaviti. Zadovoljna sam količinom, jer je neusporedivo jeftinije nego kupovno.


Poigrala sam se vrećicama, etiketama i vrpcama, idealan poklon za Božić...





Jedva čekam izrađivati dalje...

3 komentara:

  1. S' neznatnim zakašnjenjem, želim ti srećan prvi blogorođendan! Puno sreće, inspiracije, dobre volje i uspeha u daljem radu želim ti od srca. Ove urme su mi baš interesantne, a da ne govorim o vrećicama. Preslatko! Puno pozdrava

    OdgovoriIzbriši
  2. Sretan blogo rođendan. Divni darovi! Blago onima koje ćeš darovati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Srećan blogorođendan i da ih još puno proslaviš. Punjene urme su divne kao i način na koji su upakovane. Što reče Petra, blago onima koji će ih dobiti.

    OdgovoriIzbriši