petak, 8. studenoga 2013.

Mojoj majci

Jučer smo proslavili mamin rođendan. Jedna sam od onih sretnica koji imaju mlade roditelje. Dođu mi onako kao prijatelji, nije neka velika razlika u godinama, oko 18...Zapravo sam ja već stara, a oni mladi.

Dogovor je pao da ja napravim tortu. Mama nije htjela posebno ukrašavanje pa sam nabacila rastopljenu čokoladu preko šlaga. Recept su diktirale domaće višnje koje sam imala u škrinji. Kako sam već radila ovu švarcvaldicu nisam htjela riskirati s nečim drugim.


Uz tortu htjela sam još nešto...blogerice su me totalno zapalile s onim dekoriranim biskvitom. Krenula sam u avanturu. Najprije su mi se ruke tresle dok sam crtala, a kasnije kad uhvatiš mot ide kao po špagi. Rezultat je fenomenalan.


Dalo bi se tu još dorađivati. Bila sam totalno skoncentrirana na dekoriranje, tako da mi baš krema nije uspjela, ali to naravno nitko nije primijetio. Nit vodilja bio mi je  blog naše vrijedne Lane.
Lijepo smo se zabavili, u krugu obitelji, još jednom...mama sretan ti rođendan!



Broj komentara: 11:

  1. Rolada ti je odlično ispala, sviđa mi se uzorak koji si izabrala

    OdgovoriIzbriši
  2. Divna rolada a i tortica, tvojoj mami sve najlepse za rodjendan!:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Sretan rodjendan tvojoj mami; lijepu si kreaciju pripremila!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sretan rođendan mami s zakašnjenjem ali za dobre želje nikad nije kasno a rolada ispala savršeno ovako dekoririana s prekrasnim viticama.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sa malim zakašnjenjem mami želim Sretan rođendan ! Lijepo je proslaviti ga u krugu obitelji i jako lijepo si počastila mamu. Rođendanska torta mi je super, volim kada je dekoracija ovako jednostavna a opet neobična i lijepa , svakako i ukusna :) Super ti je i dekorirana rolada, baš ti je lijepo ispala !

    OdgovoriIzbriši
  6. Divno je sve što si pripremila,tvojoj majci sve najljepše za rođendan,i tvoji roditelji su pravi sretnici što imaju tebe!

    OdgovoriIzbriši
  7. blago tvojoj mami a i tebi...neka joj je sretan rođendan.....predivno mi je sve...a ovaj post posebno...

    OdgovoriIzbriši
  8. Srecan rodjendan mami!!! Divan post, lepa torta a tek rolat, mmmm...

    OdgovoriIzbriši