četvrtak, 17. svibnja 2018.

Kocke s jagodama i kokosom

Jagode su voće koje najviše volim u sirovom obliku, bez pečenja. Doduše obožavam marmeladu, ali je rijetko radim jer su mi preskupe, a onih iz vrta ima tako malo da mi ih je žao uvaljati u marmeladu.

Jučer sam na placi našla domaće jagode iz Istre. Pitam ženu dal su špricane (kao da bi mi rekla da jesu), ona kaže, da rade s nekim agronomom i da ih špricaju samo dok rastu i dok nema ploda...vidite jedem ih bez pranja...aj dobro, uzet ću kilu (djeca obožavaju) i povjerovati ženi na riječ.


Pola kile sam odmah narezala djeci za doručak, a ostalo odlučila raditi neki zdravi desert bez pečenja. Krenula sam malo surfat i pronašla toliko jednostavan recept da ne možete vjerovati.


Kako ja to sve iskemijam po svome, moj kolač je puno nezgrapniji od originala, ali odličan,,,



 (original)

PRVI SLOJ
2 šalice kokosovog brašna (mrvice)
1/4 šalice rastopljenog kokosovog ulja
3 žlice ječmenog slada

DRUGI SLOJ
2 šalice narezanih jagoda

TREĆI SLOJ
1 šalica čokolade (s visokim postotkom kakaa) i žlica kokosovog ulja



Imala sam doma čisto kokosovo brašno  i mrvice. Odlučila sam se za mrvice (drugi puta ću brašno) . Za prvi sloj izmiješajte sastojke (ja sam rukama) i utisnite u kalup. Veličinu odaberite sami, ovisno koliko visoko želite da budu kocke. Zatim složite jagode. Čokoladu s uljem otopite u mikrovalnoj i premažite kolač. Pospite mrvicama kokosa i stavite na hlađenje, najmanje dva sata.




Slijedeći put pokušati ću s kokosovim brašno, a ne s mrvicama i izmiksanim jagodama, a ne u komadu.

Meni je ovo prefino, a zdravo!


Nema komentara:

Objavi komentar