petak, 21. rujna 2018.

Musaka od tikvica




Kažu kiša će...odlučila sam sve ostaviti (čišćenje, pospremanje, posao od kuće) i iskoristiti more što više mogu...

Dobro sam se organizirala, ujutro izdinstala meso, spekla tikvice i mislim si kako ću dva sata ležati na plaži, kupati se, čitati knjigu, kad ono zove prijatelj iz Zagreba da će doći do mene...što sad?

Pitam ja kada? Kaže on za sat vremena...super, kažem ja idem se okupati, a on...šta ne možeš preskočiti?...e ne mogu...

Brzinski sam se obukla i krenula autom, sparkirala se, došla na plažu, namazala se uljem, otplivala, pročitala 6 stranica knjige, kad zvoni telefon...ja sam ispred vrata...
Punih 45 minuta trajalo je uživanje, ali nema veze, volim ja njega, skupila prnjice i nazad doma...

Bitno da sam ja napravila ono što sam i naumila, a nakon toga ćakula, uz ćakulu dovršavanje ručka i polako spremanje za posao...




Musaka je onako odokativna, vi oduzmite i dodajte kako vam paše...

1 velika tikva ili 4-5 manjh tikvica
850 g miješanog mljevenog mesa
3 kapule
2 dl kiselog vrhnja
4 češnjaka
4 jaja
2 dl mlijeka
oko 20 dkg sira gaude na primjer
(tu se možete igrati, povećati ili smanjiti količinu i probati s nekim drugim sirom)
maslinovo ulje, sol i papar




Tikvice izrezat na kolutove i poslagati na pleh obložen masnim papirom. Peći na 180 stupnjeva. Ja sam pekla u tri ture. Kako su tikvice tanko rezane treba biti oprezan da ne zagore. Možete ih ispeći i na roštilju...

Kapulu izrezati i dinstati na maslinovom ulju, dodati meso i narezani češnjak. posoliti i popapriti. Pustiti da se sve skupa ohladi. 

U zdjeli istući jaja, dodati vrhnje, mlijeko i ribani sir. Posoliti i popariti (možete dodati i peršina, ali se moja djeca ježe na njega pa sam izostavila)





U poduguljasti pleh slagati red tikvica, red izdinstanog mesa, pokapati sosom od jaja i vrhnja i tako redom dok se ne potroše sastojci. Na vrhu mi je ostalo meso što mi je bilo zgodno za slikanje jer kada sam zadnji put radila bile su tikvice i tako je nekako ispalo bezlično. Ovako sam dobila i rustikalne slike. Zaliti sosom koji vam je ostao.

Staviti peći na 180 stupnjeva, oko 45 minuta ili dok ne dobije koricu.



Musaku bi bilo najbolje pustiti barem 15 minuta da odstoji kako bi se malo stisla i mogla lakše izvaditi iz pleha...

Inspiraciju za ovo jelo dobila sam kod tete čija musaka je bila perfektna. Njezina je bila puno viša jer je pekla u manjem plehu i time dobila više slojeva. Kako vam paše... :)

Nema komentara:

Objavi komentar