petak, 14. rujna 2018.

ROMESCO - namaz od pečenih paprika

Prošle godine  radila sam dvije teglice ciganskog fažola, nakon što sam ga probala kod prijateljice. Djeci se jako svidio i odlučila sam ove godine napraviti više. Po sjećanju kupila  sam rog paprike i drugi dan ih odmah ispekla. Nakon toga išla pogledati recept i vidjela da uopće ne idu pečene paprike nego friške i da se dinstaju. Uh...kad uvijek sve radim brzopleto. Nema veze, već ću nešto smisliti. Ako niš, napraviti ću ajvar. Dio sam jučer stavila u varivo, a dio danas u namaz.




Spremala sam šogoru ručak za rođendan i kao predjelo poslužila veganske krekere s  namazom. Možete se igrati na bezbroj načina, dodaviti lješnjake, parmezan, više i manje češnjaka, čili papričicu, neki slani sir. Stvarno varijacija je puno.



moja kombinacija je danas bila ova...

4 pečene rog paprike
20 badema (blanširanih)
20 cherry pomidora
4 - 6 režnja češnjaka
sol
papar
kajenski papar
2 žlice maslinovog ulja
po želji limuna





Paprike ispeći u pećnici ili na roštilju i kad se ohlade oguliti. Bademe blanširati (staviti ih u kipuću vodu minutu, procijediti, stisnuti badem i kožica će samo spasti). Popržiti ih na suhoj tavici. Dodati paprikama i sve ostale sastojke, staviti u blender i izmiksati. Probati i doraditi okuse. Staviti u frižider do posluživanja.

Poslužiti s veganskim krekerim!

Nema komentara:

Objavi komentar