četvrtak, 27. prosinca 2012.

Šmrika i Ploškice od zobenih pahuljica


Netko voli umjetni bor, netko drveni, netko u vazi a ja ipak najviše volim otići u šumu (naravno ne tuđu) i pronaći šmriku. Šmrika je neugledan, bodljikavi grm s plavim ili zelenim malim bobicama i divnog mirisa. Nije pravilan nije savršen ali meni u toj nesavršenosti ima svojih čari i uvijek sam tako vesela kad ga montiramo...a štalica, naravno sa pravom mahovinom i pravim kamenjima. Ali ne, više nemam pristup, sve to cure moraju obaviti same i nema više mog preuređivanja...


Ove godine se potrefilo da sam toliko dana bila slobodna da ne mogu ni sama vjerovati, nisam znala šta bi prije. Djeca, muž, ja...nema veće sreće. Djeca su mi bili glavni pomagači u pravljenju kolača, ne znam što bi bez njih, zapravo ne bi stigla napraviti desetak vrsta. Uvijek su bile tu, za miješanje, ljepljenje, guljenje, dekoraciju...baš sam uživala.
Iz te naše svakodnevne radionice izdvojit ću jedne keksiće i time Vam poželiti sretne blagdane...


 

Ploškice od zobenih pahuljica

200 g smeđeg šećera
150 g putra
1 jaje
2 žličice mljevenog klinčića
3 žličice začina za medenjake
prstohvat soli
1 žlica praška za pecivo
200 g brašna
100 g sitnijih zobenih pahuljica
mlijeko
blanširani bademi


75 g putra i šećer staviti u posudu i lagano kuhati dok se ne otope. Dodati začine i ostaviti da se prohladi. Posebno pomiješati brašno, prašak za pecivo i zobene pahuljice, dodati jaje i ostalih 75 g putra i na kraju mlaku smjesu od šećera. Umijestiti tijesto, ako se mrvi dodati još masnoće. Omotati u prozirnu foliju i spremiti u frižider preko noći. Drugi dan pećnicu zagrijati na 180. Tijesto premijestiti i malo deblje razvaljat. Rezati pravokutnike, premazati ih mlijekom i utisnuti na svaki pravokutnik badem. Peći 13 minuta. Pečene pohraniti u limenu kutiju


Za početnike: blanširanje badema znači da se badem stavi u kipuću vodu par minuta, procijedi i doslovno sama kožica sklizne s njih kada pritisnete...što možete vidjeti u videu koji sam pripremila za vas...BLANŠIRANJE BADEMA

3 komentara:

  1. Krasan post i ovaj recept,vjerujem da su preukusni keksići:)
    Sretni blagdani!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jučer nosila keksiće na posao i svi rekli da su odlični...

      Izbriši
  2. bas lijepi post..pravi Bozicni, divna atmosfera :)

    OdgovoriIzbriši