srijeda, 30. studenoga 2016.

Salata od batata i cvjetače


Tužni su mi ovi dani, pretužni...otišao je moj DIDA...zauvijek. Neću više doći na Molat i ugledati uvijek nasmiješeno, naborano lice mog devedesetogodišnjaka. "Ne bojim se smrti" rekao mi je nedavno. Dida, pa kako bi se bojao, imaš 90...Nisam ni znala da će to biti naš posljednji razgovor. Znam da su to lijepe godine, da sam sretna što sam ga imala tako dugo uz sebe, ali suza, suzu stiže kad se sjetim da se nećemo sresti, čuti...nikada više...kada ode netko drag, netko koga cijeli život imaš uz sebe, ostaje praznina, no sjećanje će uvijek biti tu i sve one lijepe i smiješne stvari prikrast će se u trenucima kada legnem spavati ili ostanem sama...

  • 2 batata narezana na kockice
  • 1 manja cvjetača ili pola velike
  • 1 žlica sjemenki kima
  • četvrtina žličice čilija u prahu
  • maslinovo ulje
  • 4 fileta inćuna
  • sok od jednog limuna
  • 1 žlica nasjeckanog svježeg origana
  • (inspiracija Jamie Oliver) 

Zagrijati pećnicu na 200 stupnjeva. Poslagati batat, kim i čili na papir za pečenje i preliti maslinovim uljem. Peći 30 minuta. Posebno blanširati cvjetaču (3 minute). Dodati cvjetača krumpiru i peći još 15 minuta. Pomiješati inćune, limun i maslinovo ulje pa začiniti paprom. Izmiješati s povrćem i poslužiti sjeckanom origanom. Salata se može jesti topla i hladna.

Recept šaljem Gvozdeni i njenom U mom loncu za igricu Ajme koliko nas je koja je za temu zadala BATAT.



Nema komentara:

Objavi komentar