utorak, 14. veljače 2017.

Kruh bez brašna, sa zobenim pahuljicama


Ovaj kruh pečem zadnje vrijeme i baš nam je onako super. Bez brašna, uz neki namaz ili sam može biti izvrstan doručak ili večera. Jučer sam se požurila pa ga s ljubljavlju ispekla svom dragome. Nekako volim obilježiti blagdane s nekim posebnim jelom. Iako neki misle zašto obilježavati te amerikanizirane datume, meni je baš to fora!





  • 500 g svježeg sira
  • 3 jaja
  • 2 žlice maslinovog ulja
  • razne sjemenke (cia, suncokret, lan, sezam...) u količini koju želite
  • 250 g zobenih pahuljica
  • 2 žličice soli ili više po želji


Umutiti ručno jaja, dodati sol, ulje i svježi sir, nakon toga i ostalo...zobene pahuljice i sjemenke...Peći 45 minuta na 180 stupnjeva u kalupu za kruh obloženom masnim papirom. Treba se napraviti zlaćana korica, možete i koju  minutu duže, ovisi o pećnici. Pustiti da se ohladi u kalup.



Recept mi je dala kolegica s posla. Na netu ih sigurno ima, nisam tražila. Kruh mi traje 3 dana, zamotan u masni papir. Izrazito je sočan i bogat


4 komentara: