četvrtak, 13. rujna 2018.

Varivo od pečenih patlidžana i paprika, cherry pomidora i slanutka



Djeca su danas imala neku pauzu između satova i nisu došle doma nego išle s kolegicama na pizzu. To znači da kuham samo za sebe. Muž je rekao da neće ni on doći...e sada mogu dati duši oduška.

Na fejsu si spremam video jela koja mi se sviđaju. Jedan od njih je i ovo jelo, kao nekakvo ljetno varivo. Ponešto sam izmijenila i stavila namirnice koje sam imala doma. Hmmm, da kuham samo za sebe, ručkovi bi izgledali ovako nekako. Jedino kada sam sve stavila na stol, tako tužno, jela sam sama. Ne volim to nikako, svi su mi falili...




1 patlidžan (ja sam ga ogulila jer je iz trgovine)
3 krumpira
30-tak cherry rajčica (malene su iz vrta)
2 paprike
1 kapula
konzerva slanutka
1 žlica koncentrata rajčice
oko 2 čaše povrtnog temeljca (ako se ima, ja sam stavila vodu)
1 žlica crvene paprike (mljevene)
začine (sol, papar, kajenski papar)
peršin




Patlidžan i papriku narezati na kockice, nauljiti maslinovim i staviti peći dok ne omekša na 180 stupnjeva. Krumpir skuhati u kori.

Kapulu narezati i staviti dinstati na ulje, kada je zažutila dodati 1 žlicu koncentrata rajčice, crvenu papriku, sol, papar i češnjak. Krumpir oguliti i narezati na manje komadiće, dodati slanutak i cherry. Zaliti vodom ili povrtnim temeljce da prekrije povrće i kuhati oko deset minuta, zatim dodati spečene patlidžan i papriku. Sve skupa kuhati oko deset minuta. Servirati i posuti nasjeckanim peršinom.

Jako fino, zdravo i jednostavno (još kad bi se mojima svidjelo bilo bi savršeno)!



Nema komentara:

Objavi komentar