subota, 13. listopada 2018.

Rogač kolač s jabukama

Kad djeca idu na turnir uvijek im spremim nešto za jesti (slano ili slatko) da ne jedu gluposti iz trgovine. Jučer sam ujutro čistila kuću, popodne radila i kada sam došla doma pitam ih bili htjele da im napravim kolač od rogača. Rekle su da može. Ovaj jednostavni kolač je često na našem stolu i zapravo me čudi da ga nikada nisam objavila. Najviše vremena oduzme ribanje jabuka. Obožavam okus rogača i tako mi paše u slasticama.





Rogač kolač s jabukama

Sastojci (šalica oko 2.5 dcl)

  • 4 velike jabuke
  • 1 žlica cimeta
  • 4 jaja
  • 1 vanilin šećer
  • pola šalice šećera 
  • 1 šalica pirovog brašna ili običnog
  • pola šalice mlijeka
  • pola šalice ulja
  • 1 prašak za pecivo
  • 100 g mljevenog rogača
  • žličica kokosovog ulja
  • 10 dkg čokolade





Pećnicu upaliti na 180 stupnjeva. Naribati jabuke i posuti ih cimetom.  Odvojiti žumanjke od bjelanjaka. Žumanjke izmiksati pjenasto sa šećerima i polako dodavati ostale sastojke: mlijeko, ulje, brašno s praškom za pecivo, rogač i jabuke. Istući bjelanjca u čvsti snijeg i lagano umiješati u smjesu. Izliti u pleh i peći oko 30 minuta. Čačkalicom probati da li je biskvit pečen. Neka se kolač malo prohladi. U mikrovalnoj rastopiti čokoladu s uljem i preliti preko kolača




Sebi sam ostavila par komadića za slikanje (da i ovaj put ne ispadne da nisam poslikala) i odnjela na posao, zajedno s okrajcima koji su najslađi.

3 komentara: