petak, 11. prosinca 2020.

Cantuccini

Dugo nisam radila ove keksiće-kolačiće, nemam pojma zašto, vjerojatno radi djece jer se njima nisu svidjeli. Oni su toliko jednostavni da ih se slobodno može raditi i u ostatku godine, a ne samo za Božić. Mogu dugo stajati i to im je velika prednost. Meni su predobri!

Potječu iz Toskane i poslužuju se uz vino Vin Santo. Meni će nadopuniti božićni stol, ako prežive do tada.



Cantuccini

300 g glatkog brašna 

140 g šećera

120 g badema

3 jaja

60 g omekšanog maslaca

žličica ekstrakta vanilije

2 vanilin šećera

naribana korica limuna

1 prašak za pecivo

 

 

Ovo sam stvarno brzinski napravila. U nekim receptima piše da smjesa ide na hlađenje, što naravno možete, ali ja sam u jednom cugu sve napravila. Znači, sve sastojke, osim badema sam sjedinila, umiješala i na kraju dodala cijele bademe (nije ih potrebno rezati, ni usitanjavati). Smjesa je dosta ljepljiva i u ovom trenutku bi je malo trebalo ohladiti da se štruce lakše mogu formirati. Moje su nezgrapne, jer tko bi čekao hlađenje. Umijesila sam tri tanke štruce i stavila peći na 180 stupnjeva oko 15 minuta. Malo su mi uhvatili odozdola, izgleda da pećnica rikava, ali im to ne umanjuje ukus. Kada štruce izvadite trebalo bi pustiti da se malo rashlade jer ih morate u koso rezati, što ja opet nisam čekala, pa su mi pucali. Poslažite ih natrag na pleh i 10 minuta sušiti na 100 stupnjeva s jedne i deset s druge strane.

 

 

Pospremite ih odmah u limene kutije, a ne kao ja, koja sam ih pustila do slijedećeg dana i nestalo je pola. Mogu jako dugo stajati, u ovom slučaju do Božića...






Nema komentara:

Objavi komentar