četvrtak, 7. siječnja 2021.

Blanširanje badema

Često mi  prijateljice govore da radim malo jednostavnije recepte, pišem jezikom koji svi razumiju. Već dugo vremena planiram snimanje jednostavnih, kratkih recepata, koji će moći i oni malo manje iskusniji savladati. 

Jednom mi je prijateljica koja je radila  kolač po mom receptu i gdje je pisalo blanširanje badema, pitala što to znači. Skužila sam zapravo, da neke stvari za koje ja mislim da su razumljive drugima nisu. Tu sam odlučila snimati recepte, ali vremena nigdje. Djeca su uglavnom doma, jer im epidemija ne dopušta ni treniranje, ni neke pretjerane izlaske. Zamolila sam ih ako bi mi pomogle snimati. Trebamo od nekuda početi. 

Indukcijsko kuhalo sam kupila upravo radi ovog snimanja. Djeca su preuzela apsolutno sve, kako znaju postupak, same su složile kompoziciju, snimale mobitelom i kasnije montirale. Ja sam prezadovoljna, ne samo što je prvi put, nego stvarno izgleda super, možete i sami ocijeniti. Meni bi sigurno trebalo puno, puno više vremena...

 




Nema komentara:

Objavi komentar