ponedjeljak, 3. svibnja 2021.

Ravioli punjeni sirom i preliveni umakom od šparoga

 

Prošle godine, negdje u ovo vrijeme, nastalo je jelo i fotografije. Kako nisam stigla napisati post, a vrijeme šparoga je prošlo, više mi nije bilo interesantno.

Ova godina je jako hladna i šparoge prilično kasne. Jučer smo u šetnji ubrali dovoljno da opet napravim ovo prefino jelo. Stvarno je posla oko njega i dobro dođu ruke mojih kćeri, ali konačni rezultat je neodoljiv.

RAVIOLI 

500 g oštrog brašna, najbolje bi bilo tip 00
5 jaja
malo maslinovog ulja
sol
 

Umijesiti tijesto od navedenih sastojaka i pustiti da odmara. Namontirati mašinicu. Tijesto podijeliti u par loptica, malo ih istanjiti valjkom i zatim kroz mašinicu prolaziti na najdeblji nastavak, presavijati tijesto, provlačiti kroz mašinicu, sve dok ne dobijemo svilenkastu, tanku paštu.

NADJEV

Oko 300 grama svježeg sira
može se dodati parmezan ili feta sir
1 jaje
par listića metvice
sol, papar
 
Nadjev staviti na paštu i prekriti drugim listom. Dobro stisnuti rubove i staviti kuhati u posoljenu vodu oko 10 minuta.



PRELJEV

1 ljutika
komadić pancete
mac šparoga
2 dl vrhnja za kuhanje

Ljutiku sitno narezati i popržiti na maslinovom ulju, dodati pancetu i malo dinstati. Šparoge skuhati posebno, dok ne omekšaju. Dodati šparoge i sve zaliti vrhnjem za kuhanje. Umak preliti preko raviola...
 
Ovo jelo svi obožavamo i sigurna sam da će djeca pojesti šparoge...


 

1 komentar:

  1. DOBAR DAN NARODE MOJI HRVATSKI MOJ UPIT KAKO DOBITI KREDIT ZA KUPNJU KUĆE OD NEKRETNINA I GENIC KREDITA POZOVITE, ZVAO SAM DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY, DANAS SAM JAKO SRETAN I BOG BLAGOSLOVIO JOSE DAVIDSON ALBERT davidsonalbertloan@gmail.com

    Moje ime je Marijana, ja sam iz HRVATSKE, zadnjih pet mjeseci sam tražila pravu kreditnu tvrtku, da kupim kuću koju imam, bilo je hrpa prijevara koje su me natjerale da im vjerujem i na kraju dana, uzeli su mi novac bez davanja zauzvrat, izgubio sam svaku nadu, bio sam zbunjen i frustriran, nikada nisam želio imati ništa s tvrtkama za online zajmove, pa sam otišao posuditi novac od prijatelja, rekao sam sve što se dogodilo i rekla je da mi može pomoći da zna kreditnu tvrtku koja mi može pomoći s bilo kojim iznosom kredita koji mi treba uz vrlo nisku kamatu od 2%, da je upravo dobila kredit od njih, uputila me kako podnesite zahtjev za zajam baš kao što mi je rekla, aplicirao sam kod njih na e-poštu: (davidsonalbertloan@gmail.com), nikad nisam vjerovao, ali sam pokušao i na moje najveće iznenađenje dobio sam zajam u roku od 24 sata, nisam mogao vjerujte, ponovno sam sretan i bogat i zahvaljujem Bogu što takve tvrtke za zajmove poput ove još uvijek postoje na ovim prijevarama posvuda, molim vas da savjetujete svima koji trebaju posuditi zajam putem e-pošte (davidsonalbertloan@gmail.com) nikad te ne iznevjeri i tvoj život će se promijeniti kao i moj. Brzo kontaktirajte (davidsonalbertloan@gmail.com) danas i uzmite svoj zajam od njih. Obavezno kontaktirajte DAVIDSON ALBERT LOAN COMPANY za vaš kredit, jer sam uspješno dobio svoj kredit od ove tvrtke bez ikakvog stresa. Posjetite njihovu e-poštu. (davidsonalbertloan@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši