četvrtak, 11. svibnja 2023.

Gulaš iz pećnice: Sve po pola kilograma!

Ovaj post pisan je 2016. godine za jedan portal, gdje sam mjesečno besplatno objavljivala recepte koje sam kuhala i slikala i eto do dana današnjeg nije osvanu na blogu. Zato sada ispravljam grešku. Ima toga još, pa kad stignem...

Kada kuhate za puno ljudi morate smisliti, što ćete kuhati - da budu izdašne količine, i da se ne umorite previše. Kako sam imala veću obitelj na ručku za rođendan i puno male djece, odlučila sam se za gulaš, ali ne bilo kakav, već gulaš iz pećnice. Što je još zanimljivije - svi sastojci idu po pola kile. Ako želite povećati količine samo povećavajte gramažu... Dakle, u mom slučaju to je bilo 80 dkg...



Sastojci: 
  • svinjska mast za prženje  sjeckanog luka
  • pola kile narezane svinjetine od buta 
  • pola kile mljevenog mesa 
  • pola kile narezane junetine 
  • pola kile suhog mesa (stavila sam hamburger) 
  • pola kile crvene paprike narezane na kockice 
  • sol 
  • papar 
  • kajenski papar 
  • mljevena crvena paprika 
  • 800 ml pasirane rajčice 



Priprema: U velikom loncu zagrijati mast i popržiti luk, dodati meso (bilo bi dobro da se prži odvojeno). Popržiti. Mesu dodati crvenu papriku. Pećnicu uključiti na 180 stupnjeva. Meso začiniti i zaliti pasiranom rajčicom. Pustiti da zavrije. Premjestiti u vatrostalnu posudu, poklopiti i staviti u pećnicu na 2 sata. Ako želite na kraju dodajte kiselo vrhnje. Kao prilog koristila sam palentu i kus-kus. Nije bilo nezadovoljnih, uživajte!


1 komentar: