četvrtak, 26. rujna 2013.

Štrudla od smokva






Kako sam sretna što imamo još sunca i što se ne moramo zavući u kuće. Svaki slobodan trenutak iskorištavam za izaći van i kopkati po cvijeću, gledati ga kako se mijenja. Kako za cvijeće tako i za smokve ovo vrijeme je idealno. Najprije je bilo puno kiše, a sada ima sunca i plodovi non stop dozrijevaju.



Stalno istražujem što mogu napraviti od smokava, a nisam prije. Ovu štrudlu nisam uopće imala u planu, ali kako je tako jednostavna odlučila sam je raditi šogoru za rođendan kao usputni kolač, tek toliko da probam. Rezultat je bio više nego odličan

Štrudla od smokava

Kilo smokva zajedno sa jednom cijelom narančom i par žlica smeđeg šećera izmiksati štapnim mikserom. Kupovne kore, list po list (oko tri lista)  premazati kiselim vrhnjem pa posuti krušnim mrvicama, staviti nadjev od smokava i zarolati. Ispadnu 4 štruce. Peći oko 30 minuta otprilike.




Kada je pečeno, pustiti da se prohladi jer je u protivnom teško rezati i posuti finim šećerom.
 

Recept je poslan za igricu Ajme koliko nas je čija je domaćica Snežana s bloga Sneško domaćica.

Broj komentara: 18:

  1. Super izgleda, baš sam jučer komentirala sa frendicom što napraviti sa smokvama ali štrudle se nisam sjetila. Sad ću joj odmah poslati lin na tvoj recept.

    OdgovoriIzbriši
  2. super recept, Ingrid. Prekrasno izgleda.Ja ću probati sa suvim. Moja se odavno isušila .

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastično izgleda,nikada nisam pravila štrudlu od smokava,moji ukućani su veliki obožavatelji smokve dok ja malo manje,ali zato sušenima ne mogu odoljeti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivna, nisam nikada probala, cak ni zamislila da bi se od smokova mogla napraviti strudla... mami sve uzdahe, verujem da je nestala u trenu.:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja do sada nisam probala, ali ću od sada sigurno još raditi

      Izbriši
  5. Super si se dosjetila ovakve kombinacije. Sigurno je odlična, trebalo bi probati :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Zaista deluje primamljivo, volela bih da isprobam ovu kombinaciju :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlična ideja nikad mi nije palo na pamet a topla preporuka ako ih imaš viška za liker od smokava koji ja radim obavezno svako ljeto http://dilajla-svatarica.blogspot.com/2012/08/ljeto-ljetoili-kraj-ljeta.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Već sam vidjela taj tvoj recept i imala namjeru, ali sam cijeli tjedan kuhala marmeladu, a čini mi se da će me preduhitriti kiša. Smokovača mi je odličan liker...

      Izbriši
  8. Štrudlicu odmah bilježim i sljedeće godine od prvih smokava je radim, baš mi se sviđa ! Ja sam za ovu godinu sa smokvama gotova, a obzirom na danšnji dan i ovo hladno i kišno vrijeme kao da će i lijepih dana biti sve manje i slažem se da svaki onaj sunčani i lijepi treba iskoristiti za što više biti vani.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovo je jedan od boljih recepata sa smokvama na koji sam naisla, moracemo probati :)

    OdgovoriIzbriši