nedjelja, 27. listopada 2013.

Jesen u meni...

Nije nam baš lako s ovom kišom. Svi oni koji žive u Primorju znaju na što mislim. Pogledaš televiziju, kad ono u cijeloj Hrvatskoj sunce, samo na sjevernom Jadranu magla i kiša. Pa snađi se druže...Obilazim ja svoje cvijeće i kad kiša pada, otkinem ocvalo i naiđem na zanimljive prizore. Jedan od takvih je i nezaobilazna paukova mreža s kapljicama kiše...jedinstvena prirodna pojava.



zatim maslina...


 pa šafrančić...



maćuhice i vrijesak...


Ima ta jesen stvarno svoje čari, a da ne govorim svoje plodove. Toliko sam dobila jabuka da svaki kolač koji radim mora sadržavati jabuke. No ovako minijaturne još nisam vidjela...


Nisam dopustila da ih se jede, ostale su za ukras.
No dobila sam jabuke koje su idealne za ovu pitu. Može ona stajati ali smo je pojeli začas. Za one koji nemaju ovakve papače kao ja, pita se radi u velikom protvanu pa može biti desert za par dana.


Recept sam pronašla ovdje

Broj komentara: 10:

  1. Meni je isto uvijek fascinantna paukova mreža prepuna kapljica, ma zapravo je cijela priroda fascinantna i poklanja nam prave dragocjenosti.
    Sličnu pitu je radila moja mama i pred godinu dana sam ju objavila na blogu. Obožavam taj recept je stvarno ispadne količinski puno, a jako je ukusna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve ima svoje cari, pa tako i kisni dan...Divne fotke, kao i pita sa jabukama - meni najdrazi kolac svih vremena,

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna jesenja inspiracija, i fotkice i kolac:)) p.s.proveri samo molim te link za receptic...kiss

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga, nešto sam zbrljala kod linka, ispravljeno...

      Izbriši
  4. Divan kolačić, ali paukova mreža sa kapljicama kiše je fascinantna! Baš posebno! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Obožavam pitu od jabuka. Ova tvoja izgleda divno. A slike vrta i paukove mreže su prelepe.

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlična pita od jabuka, vječna klasika, super!

    OdgovoriIzbriši
  7. Paukova mreža sa kapljicama vode je baš fascinantna i krasan prizor. Jabučice mi se jako sviđaju, a pita još više :), jasno mi je da ste je brzo pojeli !

    OdgovoriIzbriši