ponedjeljak, 14. listopada 2013.

Pužići s jabukama i lješnjacima


S različitih strana  dobila sam hrpu jabuka. U zadnje vrijeme sve kolače koje sam radila bili su upravo od njih. Jedan dio došao je iz Like, a drugi iz Zagorja. Ove iz Zagorja brže trule tako da njih prve koristim, a ove iz Like djeca klopaju. Nikada do sada nisam pokušavala napraviti rolice...one s cimetom su mi nekako bile preobične pa sam pretraživala i došla do ovog recepta koji je naravno morao sadržavati jabuke (inače ga ne bi ni isprobala). Rezultat je za mene bio izvrstan kao i za mog muža, no djeca nisu baš za orašaste plodove. Žalile su se, ali su ipak jele. Taj njihov ukus mi uopće nije jasan, danas nešto obožavaju, a sutra im se uopće ne sviđa. Blizanke su, a različita vrsta hrane im se sviđa. S vremena na vrijeme imam prilične izljeve bijesa glede toga.



Pužići s jabukama i lješnjacima


1 vrećica instant kvasca
 250 ml toplog mlijeka
500 gr brašna
150 gr meda
sol
80 gr maslaca
150 g lješnjaka
4 jabuke
limunov sok
50 gr grožđica
1 žumance

Kvasac razmutiti u 125 ml mlijeka, ostaviti da se malo digne, pa od njega, brašna, 50 gr meda, preostalog mlijeka, soli i maslaca umijesiti tijesto. Neka se diže sat vremena. Lješnjake samljeti i izmiješati sa 100 gr meda. Jabuke naribati i preliti limunovim sokom. Tijesto razvaljati, ja sam u dvaput, da mi je lakše i premazati lješnjacima, na to rasporediti jabuke i grožđice. Polako smotati  i rezati savijaču. Može se slagati u kalup za tortu, ali ja sam u običan protvan (kao da mi ispadne više).
Premazati žumancem i staviti peći. Peče se oko 40 minuta.



Sigurno ću  ponoviti bez obzira na negodovanje moje djece...

Broj komentara: 12:

  1. slobodno ponovi.. pogotovo ako budem negdje u blizini ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ingrid ovi pužići su prekrasni,mogu samo zamisliti ukus jer kombinacija mi je savršena,lješnjak obožavam! Divno je da su se djeci svidjeli.

    OdgovoriIzbriši
  3. Volim sve vrste kolača s jabukama, još i lješnjaci, ovo mora bit fino i mirisno.
    A djeca ko djeca, i mi smo bili pomalo izbirljivi kad smo bili klinci, zar ne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Točno tako, ja nisam ništa voljela, a sad sve klopam!

      Izbriši
  4. Ja obožavam ovakve kolačiće, pužići su super i jabuke si odlično iskoristila, mogu zamisliti kako samo mirišu i kako su ukusni, definitivno za ponoviti ih, a vjerujem da će ih pomalo i djeca prihvatiti !

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni su pužići s cimetom i jabukama mrak, a sljedeći put moram u recept dodati i lješnjake, odlična ideja! Eh da mi je malo ovih tvojih sada ...

    OdgovoriIzbriši
  6. Izgleda prefino a za decu ne brini... ma ukusi i nas "velikih" se menjaju a kamoli njih ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Divno izgledaju:))) Ja bih ovo rado jela, bez probiranja.

    OdgovoriIzbriši