subota, 5. srpnja 2014.

Cat party

Čini mi se da imam više vremena da bi sve skupa bilo puno pedantnije i bez stresa napravljeno...Sve što vidite na mojim stranicama, postovima pisano je, rađeno i slikano u nevjerojatnoj žurbi. Divim se i dalje blogericama kojima sve savršeno izgleda, za mene je to samo neostvareni san. Moji recepti, ukrasi i sve ostalo rade se samo jedanput i nema popravaka. Što je tu je i mora na objavu. Taman se ufuram u neku stvar, kad pogledam na sat, a već je vrijeme za ručak jer ko fol u tri moram biti na poslu, a uvijek se pojavim oko četiri. Na svu sreću da su novine fleksibilne pa mi se možda ne zamjera (a možda i da). Sve ostavljam u nadi da ću sutra imati više vremena...kad ono ostala sam dežurna jer je neka utakmica, pa potegnem ujutro duže i eto opet žurba...i žrvanj melje, melje...

Tako je to bilo i s ovim partijem...krenula sam na vrijeme, bilo je u glavi još puno toga, ali eto to je sve što sam uspjela, slavljenica je bila sretna, a to je najvažnije.


Zastavice su osmišljene i isprintane na vrijeme, ali rezane na dan rođendana


Imena za slamice također, ali ove crne nisu bile u planu, one roze su kasnile s e-baya i došle tri dana nakon rođendana (kod mene je sve ko u nekom komičnom filmu)

 
Na svu sreću tu su bile moje najveće pomagačice koje su preuzele ukrašavanje lica, jer je mama morala ići raditi, a inače je zadužena za ovakve stvari (puhanje svjećica na mojoj torti naravno nisam vidjela)


Cat cake popsove sam prve radila i sve je bilo super do crtanja, kad ono razlijevala se crna boja po čokoladi (ako neko zna koju boju trebam koristiti za čokoladu neka slobodno napiše) Ove male kuglice bile su objavljene na Gastru. Uh, tako sam se bojala da netko ne komentira da sam grozno nacrtala, a crtam cijeli život, to mi je posao...razočaranje.


E torta je bila ok...sve je išlo po planu, ko luda sam pirje posla pekla biskvite, dole švarcvaldicu, a gore biskvit s pudingom i jagodama, išla raditi, pa navečer oko 11 filala da mi bude ujutro za oblaganje. Od ranog jutra sam počela mijesiti ticino i polako raditi klupko vune i mačkicu.


S vunom sam se dosta zafrkavala jer je trebalo sve okolonaokolo postavljati trakice, mačka je bila prilično brzo gotova. Hej...ali kad sam klupko vune stavila na mekanu tortu, ono je samo upalo i molila sam boga da izdrži do popodne (na kraju i je). Ipak sam ja samo kuhar amater, to bi profesionalci znali bolje riješiti.



Rekli su da je sve bilo super, sve se pojelo, a sve ove nedaće ostale su u mojoj kuhinji (i na blogu...:)

Broj komentara: 16:

  1. Uvijek mislimo 'da smoimali vise vremena'. Meni sve izgleda tako savrseno osmisljeno i realizirano! Najbitnije da je slavljenica sretna!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve je bas predivno! Gdje si kupila stapice za popsove i jesi li koristila flomaster sa bojom za crtanje? Od cega su napravljene usi?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Recept i sve o cake popsovima ti je na Gastro. Samo klikni pa će te odvesti tamo. Štapići su sa e-baya. Flomaster imam, ali samo radi udubljenje na čokoladi. Crtala sam s bojom za fondat i tankim kistom. Uši su kupljene od dr. oetkera šećerna srca pa sam ih samo okrenula

      Izbriši
  3. I ja bi ovakav party! :)) Sve si super pripremila, popsići su mi baš simpa!

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš je fora ova mačja zabava - i ja bi jednu takvu.

    Mislim da smo često puta sami sebi najveći kritičari. Znala sam neki put na blogu nešto zanjurgati pa sam zapravo iz komentara saznala da je sve ok i da sam očigledno žešći primjer perfekcioniste tako da ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma znaš, šta, s obzirom na vrijeme i žurbu, ovo je super...

      Izbriši
  5. Prelijepo sve, kreativno. Ne treba uvijek biti previse kritican prema sebi, sve super izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Genijalna si! :) Znam da su klinci bili ludi od sreće. Svaka čast! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Samo malo buttercreama oko torte i sve bi ti bilo na mjestu.. Ali ovako mi je zapravo fora kako je upala, kao da je upravo tako trebalo biti.. :D
    Super su mi cake popsi, stvarno svaka čast.. Ja ih još nikad nisam crtala, tako da je to još izazov za mene..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stavila sam putar kremu dole, pa nisam imala za gore, ali je fil bio premekan, ne bi ni putar držao. Imala sam u planu i tvoje keksiće, baš je bila prilika, ali nisam stigla, biti će za neki drugi rođendan

      Izbriši
  8. Sve super izgleda, uopće ne kužim zašto si nezadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ingrid bravo! Sve je tako divno! Svaka čast!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni ovo sve tako dobro izgleda , zapravo sam oduševljena i mogu ti samo čestitati na ovako odrađenom poslu, pripremljenim ukrasima, slasticama, torti......, Ingrid ovo je super ! Drago mi je da se i ostalima svidjelo i da je slavljenica bila zadovoljna !

    OdgovoriIzbriši
  11. Sudeći po fotografijama, mislim da si super odradila posao!
    Btw odličan ti je blog:)
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši