četvrtak, 20. studenoga 2014.

Torta od cikle

Zašto si napravila tortu?
Eto tako...
Daj reci zašto?
Pa ima jedan poseban sastojak u njoj...
Bundeva?
Ono nešto jako, kako se ono zove...đumbir!
Nije, nego cikla!
Ja ne jedem...
Ja ne jedem...Zapravo ja ću samo probati...
Ovako je tekao naš razgovor kad su cure došle doma iz škole i vidjele da slikam lijepu čokoladnu tortu. No kad sam rekla koji je čudesni sastojak u njoj, one su se zgrozile. Nikada nisu probale ciklu.
Meni je uvijek izazov ova naša blogerska igrica Ajme koliko nas je jer pokušavam napraviti neki recept koji nisam nikada do sada isprobala. Tako je i bilo s ciklom, namirnicom koju je naša Iva s bloga Culinary postcards zadala. Ciklu najviše volim sirovo naribanu, s malo kima i na salatu. Samo ja to jedem dok djeca kraj mene ograđuju svoj tanjur da ne bi gledala jer im se želudac diže (strašno).
Odlučila sam djeci zakamuflirati ciklu u finom kolaču.


 

TORTA OD CIKLE


180 g brašna
10 g praška za pecivo
60 g kakaa
220 g šećera
3 jaja
220 g sirove naribane cike
200 ml suncokretovog ulja

ganache krema
200 g tamne čokolade (nisam imala pa stavila 140 g)
200 ml slatkog vrhnja


Navući rukavice i naribati ciklu. Pomiješati suhe sastojke: brašno, prašak za pecivo, kako i šećer. U drugu posudu staviti jaja, naribanu ciklu i ulje i sve izmućkati štapnim mikserom. Tu će se cikla skroz rastopiti. Dodati mokre sastojke u suhe, izmiješati i staviti u kalup za torte obložen papirom za pečenje. Tortu peći 40 minuta na 180.
U međuvremenu pripremiti vrhnje i u njega staviti čokoladu, zagrijavati dok se čokolada ne otopi.
Kada je torta pečena, pustiti je da se ohladi i preliti kremom. Staviti u frižider da se prohladi i lakše nareže


Uh, malo sam se bojala reakcije djece i sve mislila uzeti na posao ako se njima ne bude svidjelo. Kako one nemaju pojma kakav ukus ima cikla, njima je ovo bilo odlično, glavno da ima glazure i da je smeđe boje. Mužu se isto svidjela, mada je rekao da bolje da mu nisam spominjala ciklu. A meni...ja uvijek osjetim ciklu, ali taj zemljani ukus mi paše.



 






Broj komentara: 18:

  1. Divno, baš socno izgleda i podseca na mud cake!
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako dobro izgleda! Nikada ne bih rekla da u njoj ima cvekle!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahah, bas mi nasmijala s ovim uvodom :) Ne mogu vjerovati da se pored sve te cokolade i secera jos osjetio zemljani okus. mi svi jako volimo ciklu, i juniorka - probaj im podvaliti koji komadic uu smoothie, banana ju dobro zakamuflira a boja je super ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stajala je još dva dana i slijedeći dan se više nije osjetio zemljani okus

      Izbriši
  4. Fantasticna; moji djecaci nisu pogodili sta je unutra kad sam je prvi put pravila. Tvoja izgleda veoma socno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Obožavam ciklu u slanim jelima, juhama i rižotima, probala sam čokoladnu tortu od cikle moja draga prijateljica ju je spremila, ono što mi se sviđalo je bila fina vlažna, biskvit nije bio suh ali nekako mi je opet prevladao taj okus cikle iako mi je ona rekla da po receptu ide 350 g a kod tebe 220 g cikle.
    Svejedno odlično izgleda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A vidiš ja je volim uglavnom sirovu, a cikla se slijedeći dan uopće ne osjeti

      Izbriši
  6. Torta super izgleda!
    Nadala sam se da ću uspjeti od cikle iz vrta napraviti barem muffine, ako već ne tortu, a na kraju je sva pospremljena u staklenke, tako da ću morati pričekati sljedeću godinu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš meni mama uopće ne sadi ciklu, čini mi se da tu kod nas ne uspjevaju baš te podzemne povrtnice, celer recimo isto ne uspjeva.

      Izbriši
  7. Davno sam pravila tortu od cvekle i čokolade i svima nam se jako dopala. Odlična kombinacija... :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni je cikla super u svim izdanjima i sigurno bi obožavala ovu tvoju tortu koja divno izgleda , a znam da je i ukusna !

    OdgovoriIzbriši