četvrtak, 26. ožujka 2015.

Ninja party

Kada radim za dječje rođendane to je sve tako šareno,  veselo i puno mašte. Djeca osjete tu moju predanost i jedva dočekaju kakva će torta biti, slamice, pozivnice i sve ostalo. Onu drugu stranu, mog nedostatka vremena oni ne vide, ali onda uskaču moja djeca pa bojaju fondan i uvijek pitaju što mi treba pomoći. Šećer leti na sve strane, sav beštek je u bojama, a ja samo uživam. Još kada bi bio neki robotić koji bi pokupio sav nered iza mene bilo bi super, jer ne možeš biti i uredan i kreativan, zar ne?
Prošli vikend proslavili smo nećakov 4 rođendan i on si je zaželio ninje. Krenuli smo najprije s pozivnicama i imenima za slamice.



Zatim sam odlučila raditi cakepopsove, ali ne na štapiću već u kornetima. Iznenađenje su bombončići na dnu korneta. Smjesu sam radila po -ovom receptu- kao i čokoladu za oblaganje

 
Na vrh sam utaknula jedan zeleni bombončić


Priprema za prvu tortu trajala je tri dana (pečenje biskvita, filanje i oblaganje). Koristila sam boje iz konzuma jer nisam stigla naručivati, a one su prilično loše pa vam dugo treba da dobijete određenu nijansu koja nije ni približno onog intenziteta koji ste željeli. Gubi se dosta vremena na tome pa mi se čini da ću sljedeći put kupiti gotovi obojeni fondan.



Recept za tortu je Čokolina, dosta podatna za fondan. Moja mali nećak je pitao zašto su isplazili jezike, a ja govorim jer im je teško izaći iz kanalizacije...Moje kritičarke su rekle da im se ne sviđa kako sam napravila, ali eto boje su odradile svoje. Nebo i nije onako tamno kako je trebalo biti i zelene glavice su presvijetle.

Kako je dečko drugi dan slavio i u igraonici, tetka je morala napraviti i jednu jednostavnu. Odlučila sam se za Keks tortu bez pečenja i jednostavnu dekoraciju s bombonima i čokoladnom ogradicom. Naravno da je djeci bila najzanimljivija ogradica i bomboni koje su mogli čopkati...



Sretan rođendan Juraju!

Broj komentara: 9:

  1. Kako kreativno! Sve izgleda savršeno! Sad se sjetim svojih rođendana kao klinka, zamisli da su nama bile takve slastice na rođendanu

    OdgovoriIzbriši
  2. Svaka cast na kreativnosti, verujem da su klinci uzivali :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Go Ninjas! Mnogo vremena i strpljenja treba; blago Juraju!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ingrid, svaka čast! Uskoro će Ićkov četvrti rođendan, taman da pokupim neke ideje od tebe... :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Slatki raj za klince! Kornjačice su mi najslađe :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Srećan rodjendan Juraju i tebi, teto:) Ovo si divno pripremila i svaka čast na umeću i idejama. A, veliko bravo za tvoje asistente;) <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Zaista si se potrudila ali svaka čast na trudu i realizaciji jer vidim da si ipak stigla sve napraviti na radost mlađarije koja je sigurno guštala

    OdgovoriIzbriši