petak, 1. svibnja 2015.

FBI rukavice, u gostima kod Tanje

Zadnja dva mjeseca pretraživali smo blog Kuhinja zaposlene žene u okviru blogerske igrice FBI rukavice. Kod Tanje ima stvarno dobrih recepata i puno toga je bilo zabilježeno,. no isprobala sam samo dva. Na popisu su još i brzi kroasani, piletina u senfu i još štošta...

Često radim njoke bez krumpira jer su puno brži, ali ne i manje ukusni. Nikada nisam objavila svoj recept pa je bio prilika da isprobam Tanjin i tako ga zabilježim na ovim stranicama...Recepti su u linku naziva

Njoki bez krumpira 


1/2 l vode
pola žličice soli
50 g putra
400 g oštrog brašna
3 jaja

Staviti vodu i sol u lonac, dodati putar i pustiti da zavri. U provrelu vodu dodati 400 g oštrog
brašna, dobro izmiješati dok se ne zgusne. Tada skinuti sa vatre i dodati jedno po jedno jaje, miješajući masu mikserom sa nastavcima za tijesto (ja uglavnom radim ručno). Podijeliti tijesto u 4 dijela i od svakoga napravit dugački, tanki valjak. Valjak  narezati na 1cm debele njoke, koje odmah pospemo oštrim brašnom, da se ne zalijepe.  Za to vrijeme staviti lonac sa vodom  i kad voda proključa, ubaciti njoke.

Radim dozu i pol, ako mi ostane zaledim.


 


One koje ja radim  imaju manju dozu tako da od sada koristim ovaj recept. Prozračni i izdašni, koristila sam ih uz gulaš, a može samo uz bijeli sos kako je to Tanja napravila. 


Maneštrica od leće

Jako volim leću, ali moja djeca baš i ne, tako da je rijetko radim. Ovo je bila prilika da im podvalim barem jedan dan. Meni jako ukusna, a one su frkale nosom...


Jednom prilikom ću isprobati i ostale recepte...

Broj komentara: 9:

  1. Ovog puta se nismo potrefile u receptima :D
    Maneštricu uopće nisam skužila, a obožavam ovakve recepte. Njoke bez krompira nisam radila, ni sama ne znam zašto

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he...mada sam ja htjela još više, ali nisam stigla

      Izbriši
  2. Hvala, draga, na probanju i itiscima koje si iznela. Drago mi je da ti se dopalo! Ljubac!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala, draga, na probanju i itiscima koje si iznela. Drago mi je da ti se dopalo! Ljubac!

    OdgovoriIzbriši
  4. Uuu, i meni se dopala ova minestra, a ni njokima nema mane!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako mi se sviđa ova maestra i ja sam je preskočila.

    OdgovoriIzbriši