petak, 15. svibnja 2015.

Krem juha od pečenog batata, šparoga i curryja

Rijetki su ljudi s kojima možeš u isto vrijeme pričati i razumjeti se, bez prekidanja i opterećenja. Daleko, a ipak tako blizu. Kažu nam da smo slične, ona malo više otkačena, ja s kočnicom, ali uz nju opuštena. Od noćnih zagrebačkih tramvaja, tulumarenja, izlazaka pa do danas... neka posebna veza. Neraskidiva! Čak i daljina telefonom nestaje, a moderna tehnologija prenosi slike sa svih događanja kao da sudjelujem.
Viđamo se i češće nego sam mislila, relacija Zagreb-Primorje.
- Kako sve super izgleda...rekla je kad je došla s familijom u posjetu.
Razmišljala sam što pripremati. Eh da smo samo nas dvije, bilo bi tu puno više egzotike, ali djeca...moraš misliti i na njih.
Odlučila sam se za šparoga meni, krenula u šumu i nakon kiše nabrala more šparoga. Nema toga u Zagrebu i naravno da nisam pogriješila..

JUHA OD BATATA, ŠPAROGA I CURRYJA


(original)
200 g očišćenih divljih šparoga (može i pitomih)
pola batata ili jedan manji
3 češnja češnjaka
1 poriluk
3 šalice pilećeg temeljca, ako nemate može i voda
2 žlice maslaca
maslinovo ulje, sol, papar
pola žličice curry praha
 

Uključiti pećnicu na 180 stupnjeva. Očistiti batat i narezati ga na ploškice, posložiti ga na masni papir, preko njega staviti šparoge, posoliti, popapriti i preliti maslinovim uljem. Dodati češnjak u komadu. Staviti peći oko 20 minuta ili dok krumpir ne omekša.
Na maslacu ispirjati poriluk, dodati pečeni češnjak i prodinstati. Zatim ubaciti krumpir, šparoge, curry i pileći temeljac ili vodu. Kratko kuhati i izmiksati štapnim mikserom. Poslužiti s kiselim vrhnjem koji odlično ide uz ovu juhu.
Stavila sam preveliki batat, pa je dosta prekrio okus šparoge, što je zgodno za djecu jer se manje osjeti žuhkost šparoga. Ako želite veću jačinu šparoga samo smanjiti količinu batata.

Jedno dijete je pojelo cijeli tanjur, dok smo drugome morali cijediti. Roditeljima se svidjelo.

Broj komentara: 5: