četvrtak, 18. svibnja 2017.

Pancakes (američke palačinkice) od heljde

Danas ću raditi palačinke s heljdom...
Fuj - kažu moja djeca, mi ih ne volimo, bljutave su, imaju čudan okus...
Aj ti smisli kako im približiti heljdu...
Malo sam pretražila po Pintrestu i pronašla recept u koji sam naravno dodala soli i šećera. Čim su one rekle da ne smiju biti bljutave, to je to. I odlučila  se na američku verziju....
Prezadovoljna sam rezultatom, a vi slobodno izbacite šećer.






2 jaja
1 šalica heljdinog brašna
2/3 šalice bademovog mlijeka (može obično)
1 žličica praška za pecivo
2 vanilin šećera
prstohvat soli
4 žlice običnog šećera (možete izostaviti)
kokosovo ulje za prženje

Jaja pomiješati sa šećerom, soli, dodavati brašno s praškom za pecivo i mlijeko. Rastopiti malo kokosovog ulja  i u hrpicama pržiti po tri palačinkice. 




Poslužiti ih možete s jagodama i javorovim sirupom...ja sam oduševljena, a djeca su tražila još....

3 komentara:

  1. Krasno izgledaju, i ja imam doma jednog koji baš ne voli heljdu ali njemu smeta što mu ostane pjeskasti okus pod zubima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj ove, stvarno koda nema heljde, prašak za pecivo je napuše i baš su fine

      Izbriši