srijeda, 24. svibnja 2017.

Krema s čokoladom i orašastim plodovima

Da slatko može biti zdravo i hranjivo, dokaz je ova čokoladna krema koju sam pripremila prema knjizi Alkalni sokovi & smoothieji u suradnji sa Školskom knjigom. Zobene pahuljice, bio kakao i đumbir daju ovom napitku teksturu keksa, dok on regulira šećer u krvi i bogat je magnezijem, fosforom, željezom, kalijem, kalcijem...

Volim jutarnje smjene jer dan započinjem smoothiejem. Kombinacija voća, chie i zobenih pahuljica je moja idealna kombinacija.
U ovoj knjizi pronašla sam nove ideje, ne samo za smootheji nego i čajeve, zdrave juhice i sokove. Osim finih stvari tu je i sedmodnevna kura čišćenja zbog koje ćete se osjećati i izgledati bolje. 
Za spremanje ovih zdravih stvari potreban vam je dobar blender i sokovnik. Sigurno nešto od toga imate.




Kod biranja recepata iz knjige razmišljala sam što će se svidjeti mojoj djeci i stvarno sam pogodila. Jedno dijete je reklo da se požurim sa slikanjem jer je toliko  fino da ne može prestati jesti, a drugo ko drugo je frkalo nosom da nije nešto, a isto je pojelo. Mužu bitno da je čokoladasto...Jako je zasitno, tako da jedite u malim količinama kao doručak, užinu ili desert.




KREMA S ČOKOLADOM I ORAŠASTIM PLODOVIMA


100 g miješanih orašastih plodova (bademi, brazilski orah i orah)
2 žlice miješanih sjemenki (suncokretovih, bučinih i lanenih)
1 cm đumbira
75 g zobenih pahuljica
1 žlica meda
1 žlica bio kakaa
250 ml bademovog mlijeka

Usitniti orašaste plodove i sjemenke. Staviti ih u blender, dodati oguljeni i naribani đumbir, zobene pahuljice, med kakao u prahu, bademovo mlijeko i miksati do glatke teksture. Uliti u čaše i uživati....

Recept šaljem Nataliji s bloga  Mystic Cakes u igrici Ajme koliko nas je

Broj komentara: 7: