petak, 23. lipnja 2017.

Knedle sa šljivama bez krumpira

Nekako nisam ljubitelj knedla s krumpirom. Nikada mi to nije bio neki hit. Djeci sam par puta kupila knedle iz Lidla koje su im naravno bile savršene. Kada sam priredila knedle s krumpirom, bile su totalno razočarane. Trebalo je smisliti najsličnije onim umjetnim iz Lidla. 
Na jesen  mi je muž  iz Like donio 30 kila šljiva za koje više nisam znala na koji način da ih spremim. Iako nisam pobornik zamrzavanja spremila sam par paketića po kilo šljiva i stvarno su dobro došle. Puno, puno sam tražila i pronašla recept koji nam se svima svidio...knedle bez krumpira, ali sa svježim sirom



310 g mekog sira
1 veliko jaje
1 žumance
prstohvat soli
160-180 g brašna (može i integralnog)
1 žličica krumpirovog škroba (gustina)
1/4 žličice praška za pecivo
oko 30 šljiva

za posip (radim odokativno)

oko 150 g krušnih mrvica
2 žlice maslaca
2 žlice šećera
malo cimeta


U posudi izmiješati sir i razmućena jaja. Brašno promiješati s krumpirovim škrobom i praškom za pecivo. Prosijati u posudu sa jajima i sirom. Napraviti tijesto i pustiti ga da odstoji u frižideru pola sata. Potom ga prebaciti na radnu površinu, izmijestiti, izrezati na komade jednake veličine i raditi kuglice. Napraviti udubinu i staviti pola šljive ili ako vam uspije cijelu. Umijesto šljiva možete koristiti i marmeladu sezonskog voća. Smotati okruglice i zaobliti. Ostatak šljiva (ovaj dio je neobavezan) staviti u posudu s par žlica šećera, cimetom i u pećnicu da se počne otapati i da šlive puste sok. To ćemo poslužiti kao umak uz knedle. Okruglice staviti u kipuću, malo posoljenu vodu i kuhati ih 5-7 minuta.


Posip nekako uvijek radim odokativno. Otopiti maslac, dodati krušne mrvice i šećer i pustiti da se lijepo sve sjedini i potamnim, dodati cimet. Uvaljati okruglice u posip.  Možete dodati i žlicu vrhnja kao i umak od šljiva...






3 komentara:

  1. Ovo mora da je divno! Hvala za recept! Meni krompir ne prija, a knedle sa šljivama baš volim, tako da je ovo recept baš za mene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga, javi rezultate, sigurno će ti se svidjeti...

      Izbriši
  2. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši