utorak, 13. veljače 2018.

Krafne

Kada sam djeci rekla da ću u utorak peći krafne, rekle su mi nemoj molim te, tvoje su grozne. Malo sam surfala i pronašla recept na What's for dessert. Malo sam popričala s Tamarom i rekla mi je kako će se sigurno mojoj djeci svidjeti.

Definitivno sam odlučila da ću ih raditi. Sada kada je sve prošlo zaključila sam da nemam smisla za takva tijesta... krafnasta i fritulasta.

Recept je odličan, krafne su prozračne, mekane ali sam zeznula s uljem. Predpostavljam da je bilo prevruće iako sam pazila da ne bude. Izvana su jako primale boju, a iznutra se nisu stigle ispeći. Djeci je falilo malo šećera, meni ne. Sve u svemu djecu su bila zadovoljna. Nisam ih stigla puniti jer sam jurila na posao, a one su ih razrezale i napunile Nuttelom. Naravno, pomogle su i u pravljenju i fotkanju...


 (recept prepisan s Tamarinog bloga)
  • 500 g glatkog brašna
  • 70 g ulja
  • 50 g kvasca
  • 1/2 žličice soli
  • 250 ml mlijeka
  • 4 žumanjka
  • 50 g šećera
  • 1 vanili šećer 
  • ribana korica limuna
  • rum
  • ulje za prženje
  • nadjev po želji (pekmez, nutella, čokolada)
  • šećer u prahu (za posipanje)


Stavite dizati kvasac u toplo mlijeko. Dignuti kvasac umiješajte u ostale sastojke i miksajte 20 minuta. Odvajajte komade tijesta teške 80 g, oblikujte kuglicu, a od nje ravnomjernu pogačicu. Krafne posložite na pobrašnjenu krpu, pokrijte drugom krpom i pustite da se dignu. Krafne pržite u zagrijanom ulju (količina ulja ovisi o veličini posude, ali pazite da ulja bude dovoljno kako bi krafne mogle plutati u njemu - ne smiju dodirivati dno) na način da onu stranu koja se dizala stavite u ulje. Poklopite i pecite 4 minute. Okrenite krafne i pecite još 4 minute bez poklopca. Slažite na kuhinjski ručnik da se upije višak ulja. Najteži posao vezan uz krafne je pogoditi pravu temperaturu ulja. Ulje ne smije biti prevruće, niti nedovoljno zagrijano. Temperaturu provjerite tako da u ulje uronite drvenu kuhaču - ako se oko nje počnu raditi mjehurići, ulje je zagrijano i možete krenuti s prženjem. Krafne slažite na kuhinjski papir da se upije višak masnoće. Ohlađene krafne punite nadjevom po želji i posipajte šećerom u prahu.




Broj komentara: 6:

  1. Baš mi je žao da si imala problema s temperaturom ulja. Malo prakse i usavršit ćeš se. Probaj smanjiti plin na minimum pa po potrebi pojačati.
    Drago mi je da su cure sudjelovale u izradi i bile zadovoljne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma sve ok...nisu mi popile ni malo ulja i to je super!

      Izbriši
  2. Nikada ih ne radim jer znam da će se dogoditi upravo to što opisuješ. Eksperimentirati mi se ne da, a iskreno, pomalo se grozim kombinacije vrućeg tijesta koje pliva i usiše toliko ulja. Šteta što ovi krajevi nemaju bolje i zdravije navade za Fašnik.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma jedanput godišnje djeci onako za gušt...ima zdravijih verzija, ali to ne bi bilo to. Pokušat ću dogodine napraviti tijesto i peći u pećnici bez ulja. Već znam komentare svoje djece... :) Na svu sreću ove krafne nisu popile ni malo ulja...ja to ne jedem, probala sam samo komadić i to mi je bilo dovoljno...(ne smijem radi želuca)jako su ukusne

      Izbriši
  3. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ดูหนัง

    OdgovoriIzbriši