srijeda, 12. prosinca 2018.

Štampani keksi i darivanje



Morala sam provjeriti godinu početka pisanja bloga jer ne mogu vjerovati da već šest godina kuham fotkam i zapisujem. Rastem kroz sve te godine, učim o novim namirnicama isprobavam nova jela, ma svašta nešto. Često skuham jelo,  a ne stignem ga pofotkati, a bilo je tako fino, pa si mislim sljedeći put ću, ali nemam više vremena ga ponoviti. Sljedeći put napravim nešto novo...


Obožavam ovaj prosinac i sve vezano uz njega...pečenje keksića, druženja u kuhinji s mojim curama, koje začudo još uvijek imaju volje. Ne da imaju nego preuzimaju posao od mene. Tako je bilo i s ovim keksićima. Tijesto je čamilo u frižideru dok ga one nisu uzele pod svoje i sve same napravile dok sam ja već debelo bila na poslu.




Našla sam pečat u jednoj trgovini i odmah uzela dva. Kako je vrijeme darivanja jedan pečat će pripasti nekome od vas da možete isprobati ove prefine keksiće...

Štampani keksi

 



1 šalica smeđeg šećera
5 žlica meda
150 g maslaca
1 žlica cimeta
1 žlica đumbira
3 čaše brašna (dodavati postepeno ako fali još)
1,5 žličica sode bikarbone





Šećer, med i maslac otopiti na vatri. Brašnu dodati začine i sodu bikarbonu. Smjesu ohladiti i dodati brašnu. Sve skupa umijesiti i staviti na hlađenje u frižider. neka odstoji barem dva sata, a najbolje preko noći. Drugi dan smjesu izvaljati. Nije podatna, ali se ne sekirajte. Možete dodati malo vode, ako ne možete razvaljati. Izabrati oblik koji se želi, ovaj put sam uzela pečat. Pritisnuti pečat i rezati čašom veličine pečata. peći na 180 stupnjeva 5 - 7 minuta. Kada su pečeni i ohlađeni pohraniti ih u limene kutije i čekati Božić. ( ja ih svaki dan pojedem par :))



3 komentara:

  1. A gdje si kupila ove štambilje? Kod nas ili e bay? Baš me zanima, pa da naručim ili potražim!

    OdgovoriIzbriši