srijeda, 2. siječnja 2019.

Torta od badema i naranče, bez brašna

Dragi moji želim Vam sve najbolje u Novoj 2019. godini,
 da svi skupa dobro kuhamo i fino papamo!





Sebi želim više vremena, možda novi fotoaparat, da zamijeni ovog starca od 15 godina i omogući realiziranje nekih novih ideja...

Mislila sam kako neću ništa kuhati za staru godinu, možda nešto lagano (nakuhala sam se za Božić i Badnjak), no prijatelj je nazvao i rekao da bi spremao kod nas gusku s ljutim narančama (na slici). Nije me trebalo dugo nagovarati...neka druženja i kuhanja. Brzo nam je pala noć tako da glavno jelo nisam ni uslikala, ali vjerujte da je bilo prefino, morat ćemo ponoviti kako bi slikala sve u fazama. Napravio je to vrhunski!

Ljute naranče sam iskoristila kao dekoraciju za moju novogodišnju tortu. Razmišljala sam si koja torta bi najviše pasala u ponoć. Odluka je pala na ovu, jer me prijateljica opskrbila narančama s Lošinja, a u tortu idu kuhane cijele naranče.




Torta od naranče i badema bez brašna

(izvor)


Biskvit

  • 200 g mljevenih badema
  • 6 jaja
  • 50 g nezaslađenog kakaa
  • 1,5 žličice praška za pecivo
  • cijele naranče (nešpricane) 
  • 150 g šećera

Ganache

  • 200 ml slatkog vrhnja
  • 200 g tamne čokolade

Dvije cijele nešpricane naranče staviti kuhati u dosta vode. Kuhati oko 20 minuta, promijeniti vodu kako bi gorčina  bila što manja i kuhati još oko 20 minuta. Naranče trebaju biti mekane. Pustiti da se ohlade. Izvaditi im koštice i s koricom izmiksati u pire.

Pjenasto umutiti jaja sa šećerom, dodati pire od naranče kakao, bademe i prašak za pecivo. Staviti u kalup obložen masnim papirom i peći oko pola sata na 180 stupnjeva. Provjeriti čačkalicom da li je biskvit pečen. Pusiti da se ohladi.

Ja sam stavila u kalup promjera 28, ako stavljate u manji, možda će vam trebati malo duže da se ispeče.

Za ganache otopiti čokoladu  u vrhnju i pustiti da se malo prohladi, te preliti preko torte. Pustite tortu u frižideru dok se ganache ne stisne. 

Bez obzira na količine hrane koju smo pojeli i alkohola kojeg smo popili, torta je izvrsno pasal u ponoć. Degustatori su bili zadovoljni.






4 komentara:

  1. Torta ,ne samo da je dobra,predobra je.
    Napravila sam je,planula za čas.Ja jedva dobila komad.Da bi je doživjela kako treba,poslije dva dana napravila je ponovo:).
    Jednostavna za napraviti a savršena po okusu.
    Moji je jednostavno,obožavaju.Sve preporuke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala puno na isprobavanju, možete mi slikicu poslati na mail ili fejs da mogu objaviti. Bilo bi mi drago, hvala još jednom...Ingrid

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastična torta! Vrlo sočna!!! Radila sam ju prije dva tjedna, sutra opet...😋




    OdgovoriIzbriši