subota, 1. lipnja 2019.

Panna cotta sa šumskim voćem

Nećete vjerovati, ali ovo mi je prvi put da radim panna cottu. Tako jednostavan i jedinstven desert, a ja sam ga samo jela u restoranu. Djeca su me često žicala da ga napravim, ali rijetko koristim slatko vrhnje u kolačim tako da ga skoro nikada nemam u frižideru.
Danas sam napošto kupila slatko vrhnje i to sam uzela biljno, išla po želatinu i iznenadile se kada sam vidjela da postoji agartin...želatina na biljnoj bazi. Kupila sam i borovnice, ali djeca nisu htjela, nego smo uzeli šumsko voće iz leda. Hm...desert je odličan, ali sam pinkicu previše stavila želatine (10 g) tako da je bilo dosta tvrdo, vi smanjite...


500 ml biljnog slatkog vrhnja
10 g ili manje agartina ovisno koliko tvrdo želite
1 mahuna vanilije
1 i pol žlica šećera
šaka šumskog voća
1 vanilin šećer



Agartin sam spremala prema uputama, tako da sam ga odmah dodala u 300 ml hladnog vrhnja sa šećerom i zagrijavala, kada je zakuhalo dodala sam preostalo vrhnje, na kraju sam ostrugala vaniliju i dodala u vruće vrhnje. Podijelila sam u staklene zdjelice, pustila da se malo prohladi i stavila u frižider. Šumsko voće, rastopila sam s 1 vanilin šećerom i prelila preko ohlađene panna cotte...i to je to, pravi desert u deset minuta,  a svi zadovoljni...


Uživala sam danas u slobodnom danu, djeci, čupanju korova i ovom busenu margaritica koje su se same posijale u travnjaku...


Panna cotta je nevjerojatno fotogenična, uživala sam slikajući je...


Nema komentara:

Objavi komentar