ponedjeljak, 20. travnja 2020.

Tuna u omotaču od korijandera i sezama

Neke stvari su toliko posebne u svojoj jednostavnosti. Danas sam bauljajući s rukavicama i maskom po trgovinama naletjela na tunu s nekom smiješnom cifrom. Odmah sam je uzela. Bila bi i češće na našem stolu da nije toliko skupa. Ja je obožavam. Uzela sam tri velike fete i mislila kako ću je samo baciti na gril s češnjakom i maslinovim. Ali ja kao ja, malo sam listala po svojim knjižicama i naišla na Lidlovog Tomaža koji kaže da se tunu uvalja u smrvljeni korijander, crni i bijeli sezam. Ništa...narezala sam tunu na kockice i uvaljala u sve to skupa. Hmmm, to je stvarno jedan poseban doživljaj, toliko se sve to skupa slaže da je nevjerojatno. Uz to sam poslužila crvenu blitvu koja mi raste u kamenjaru s cvijećem. Malo gorčasti okus ima za razliku od obične. Tuno sam naravno spekla do kraja jer djeca tako vole, a vi po vašem guštu...



Četvrti dan prisilnog godišnjeg teče i jako sam zadovoljna, polako sve nešto radim, fino papam i veselim se danu kada ćemo opet svi normalno funkcionirati...

Recept je proizvoljan...ja sam uzela oko 90 dkg tune, toliko je stalo u tri komada. Istucala sam u mužaru oko 3 žlice korijandrovih sjemenki i sezama koliko me pitalo za napraviti omotač. Sve sam popržila na malo maslinovog ulja...

Nema komentara:

Objavi komentar