utorak, 1. travnja 2014.

Ajme koliko nas je! Samoniklo jestivo bilje - tema za travanj 2014.

Kada me je Mirela s bloga Kruha i... pitala da li želim biti nova domaćica u igri Ajme koliko nas je, odmah sam pristala, iako mi je totalno zgusnuti raspored. Pomogla mi je oko namirnica koje su već izabrane, a koje nisu. Razmišljajući, da je travanj, proljeće, vrijeme posta....da priroda buja... jednostavno se samo od sebe nametnulo SAMONIKLO JESTIVO BILJE. Organizmu trebamo priuštiti čišćenje i oporavak od teške zimske hrane. Imala sam ja još drugih favorita, ali to ću prepustiti domaćicama koje dolaze.


Medvjeđi luk, šparoga, maslačak i kopriva je samoniklo bilje koje raste u mom vrtu i na livadi. Ako niste takvi sretnici, prošećite nezagađenim livadama i šumama sigurno ćete pronaći nešto za sebe, a time ujedno pripremiti ukusan i zdrav obrok. Popis ostalog samoniklog jestivog bilja možete pronaći na ovoj stranici.
Nadam se da vam se tema sviđa, a ja jedva čekam vaše recepte...
Svoje ulaznice možete slati na adresu: prekratakdan@gmail.com
te pratiti na mojoj Facebook stranici.

Broj komentara: 26:

  1. Tema je FENOMENALNA! Pokusacu poslati neki recept, mada ne ucestvujem u igricama ;-(...a i samoniklog jestivog bilja bas i nema ovdje gdje zivim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zato nisam htjela pojedinačno jer znam da je ljudima teško doći do njega, barem maslačak?

      Izbriši
  2. cestitam domacice! tema je odlicna, samo kod nas se zima dobrooo otegla tako da jos nista nije izraslo.. nadam se da ce do kraja mjeseca nesto niknuti =))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ma hoće sigurno, barem maslačak, mora i to proljeće doći, pa oni prvi pupići

      Izbriši
  3. Domaćice draga, tema za pet i rado ću se odazvati pozivu na ovu temu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zaista odlicna tema i kako sam bas juce objavila recept za gibanicu sa koprivom odmah sam dodala i potrebne linkovi i saljem mail.

    OdgovoriIzbriši
  5. Odgovori
    1. Hvala, vidjela sam da ste u akciji stalno, pa vam neće biti problem

      Izbriši
  6. Tema ti je odlična! Idealna za ovo doba godine :)

    OdgovoriIzbriši
  7. ja imam već objavljen med od maslačka i špargle. Videću da nadjem i neko drugo bilje . Šaljem ti.. odlična tema (y)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam čitala da se i pupovi maslačka mogu konzervirati

      Izbriši
  8. Tema je više nego dobra!!! Prošli mesec nisam stigla učestvovati jer sam kolač sa ovsenim pahuljicama koji sam napravila ciljano za igricu zakasnila slikati. Smazali su ga za dva sata... Sad već imam uslikano nešto sa koprivom i spremna sam. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A znam kako je to s vremenom. Hajde čekam recept...:)

      Izbriši
  9. Uh koja dobra tema a ideja koliko god hoćeš. Čestitam ti na ulozi nove domaćece i neka je svima srećno

    OdgovoriIzbriši
  10. Pravo vrijeme za ovakvu temu! Čestitam na ulozi domaćice :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Cestitam na ulozi domacice, a tema je fenomenalna :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Zanimljiva tema i moram priznati da ce za mene biti pravi izazov, naime nisam bas bila u prilici da koristim samoniklo bilje ali potrudicu se.... pozdravljam te i cestitam na ulozi domacice.:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, sigurno ćeš nešto pronaći...možda maslačak?

      Izbriši
  13. Čestitam na ulozi domaćice! Za mene teška tema, priznajem, jer nisam do sada koristila samoniklo bilje u ishrani, ali videćemo...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zato su ove igrice super jer se uvijek može isprobati nešto novo i odlučiti da li nam se sviđa i hoćemo li koristiti dalje u prehrani

      Izbriši
  14. Fantastična tema, fantastična!! Čestitke na domaćinstvu!

    OdgovoriIzbriši