srijeda, 9. travnja 2014.

Svinjske rolice s rigom, mrkvom i šunkom

Nekad sam stvarno umorna od osmišljavanja jelovnika, a posebno kada trebam kuhati ručak za dva dana. Sve se nekako svodi na gulaše, maneštre i ono što može stajati. Čini mi se da nikako nisam kreativna u tom pogledu. Pitam ja djecu što bi one jela za dva dana i sjetim se...pa nisam dugo radila punjenu svinjetinu u saftu. Ah, one su bile oduševljene. Kako mi je  mama ponedjeljkom na postu pozvala sam i tatu na ručak. Mama je posadila u vrtu dosta kasno rigu,  čim izraste ide u sjeme. Jedemo je na sve moguće načine. Odlučila sam se da i ona bude dio mog punjenja, na što su djeca rekla: mama, pa zašto mi nemamo normalne ručkove? Ah ta djeca čim im ponudiš zeleno, odmah je nenormalno.
Količine su za 4 osobe puta dva dana, što naravno ovisi o tome koliko jedete


2 kg svinjskih šnicla (neka vam ih mesar dobro istanji i natuče)

za punjenje:

30 dkg naribane šunke, 4 mrkve, 2 vezice rige
senf

za saft:

3 kapule
4 mrkve
50 dkg celera
1 jabuka
10 dkg suhih šljiva (ja nisam imala)
pola litre pomidora iz tetrapaka
vode po potrebi (ja stalno dolijevam)



Šnicle posoliti i namazati senfom. Šunku naribati, a mrkvu izrezati na štapiće. Stavljati na šnicle, urolati i pričvrstiti čačkalicama. Meso uvaljati u oštro brašno i prepeći na ulju.
U drugoj posudi dinstati kapulu, mrkvu, celer, jabuku i suhe šljive, zaliti pomidorom, posoliti, popapriti. Prepržene šnicle  ubaciti u povrće. Zaliti vodom da sve skupa pokrije. Kuhati oko sat i pol. Povremeno dodavati vodu. Pri kraju dodati listiće majčine dušice. Iako se u ovom vremenu povrće rastopi, ja ipak izvadim meso i štapnim mikserom usitnim do kraja. Dobijete lijep gusti umak. Kao prilog poslužila sam divne carske njoke koje sam radila po ovom recepti.


Djeca su njamala, jedna je vadila mrkvice, ali sve u svemu jedan bogati nedjeljni ručak koji smo jeli u ponedjeljak.

Broj komentara: 9:

  1. Svima je osmisljavanje jelovnika tesko :) hvala ti za ovu super ideju ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo je predivno! Imam teleće šnicle moram i ja da zviznem za dva dana :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Verujem da je rucak bio za cistu peticu 5+, vrlo lepo, prepuno divnih boja i pre svega ukusno!:)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan obrok; ova posljednja fotka budi apetit!...Jos ako ostane i za sutra - pun pogodak!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ahahaha, još se smijem na izjavu tvoje djece, da zašto nemamo normalan ručak, lol. Rolice izgledaju odlično, sigurno je bio fini ručak!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, trebaš čuti njive izjave, jednostavno trebaš preći preko toga i ignorirati

      Izbriši
  6. Odličan ručak a opet sjetim se i izjava svojih doma jer kako kažu mi nikad normalno ne jedemo i sad ja pitam kako to misle a oni meni na to svi jedu gulaše, juhe a mi uvijek samo indijska jela a meni naravno upitnik nad glavom jer i ne kuham baš indijska jela ali se Tin ispravio pa reka ma znaš indijanska..sad kad su veliki već i guštaju jedino je Tin rekao da će teško naći ženu koja kuha indijanska jela...naša mala interna šala

    OdgovoriIzbriši