subota, 19. travnja 2014.

Mamine pince

Samo jednom sam radila pince u svom životu i to po nekom receptu iz časopisa, nisu uspjele i bile su užasno tvrde. Odustala sam jer ih mama radi tako dobro da jednostavno nisam imala potrebe. No ove godine sam odlučila i ja napraviti po istom tom receptu koji je mama dobila od nekog Talijana. Moram priznati da me bila frka. No strogo sam pratila recept i dobila prefinu pogaču. Jupi! Super sam zadovoljna. Postupak je prilično dugotrajan, ali ja mislim da nema jednostavne pince. Samo to dizanje i miješanje traje satima. Ali stvarno se isplati i pitam se zašto je radimo samo za Uskrs.



1, 5 kg brašna
40 dkg šećera
23 dkg maslaca
6 jaja
3, 5 dl mlijeka
grožđice po želji
4 žlice ruma
naribana korica i sok naranče
1 dkg soli
15 dkg kvasca (4 kockice)
žumanjak i dvije žlice mlijeka za premaz

Mlijeko zagrijati u njega dodati kvasac, žlicu brašna i žlicu šećera. Staviti u veliku posudu jer je to  velika količina kvasca da ne bi prekipjelo. Pustiti da se diže. Kada se kvasac dignu, odvojiti 500 - 600 gr brašna i u njega dodati kvasac. Umijesiti mekani kruh. Pustiti da se diže. Kada je kruh udvostručio obujam. Umutiti žumanjke sa šećerom, rumom, narančom i soli. Mutiti kao za biskvit. Dodati omekšali maslac i grožđice. Istući bjelanjke i dodati smjesi. Kada je to sve umućeno sjediniti s onim kruhom i dodati ostatak brašna.. Pustiti opet da se diže.


Premijesiti i oblikovati lopte koje će se na vrhu zarezati u križ. Od dijela tijesta sam isplela pletenice i formirala u vjenčić. Opet pustiti da se diže. Zagrijati pećnicu na 180 stupnjeva. premazati pince žumanjkom i mlijekom, posuti krupnim šećerom i staviti peći. Neka se peče oko 45 minuta. Ako počnu jako tamniti prekriti folijom. Mada ja volim hrskavu koricu.



 Djeca su ukrasila jaja malo listićima, malo naljepnicama.


Vjenčiće ću nositi nećacima i rođacima.



Sretan Uskrs Vam želim!

Broj komentara: 9:

  1. Jeeeee, uspjele su! Eto sad si i ti majstorica za pince, a sviđaju mi se i vjenčići s jajem za darivanje. Sretan Uskrs!

    OdgovoriIzbriši
  2. Nekako mi je ovaj početak poznat, iako i ja dan danas ne pečem pince za Uskrs već to radi moja mama ali ja uvijek par dana prije ispečem nama pincu za gušt i svaku godinu su sve bolje. A tvoje su prekrasne a pogotovo mali vijenčići za tvoje nećake,

    OdgovoriIzbriši
  3. krasni su vjenčići,baš dobra ideja! prvi put sam danas pravila pincu, po receptu iz Tradicionalne istarske kuharice. Miris je prekrasan,nadam se da će biti ukusna :)

    OdgovoriIzbriši