ponedjeljak, 2. lipnja 2014.

Kuvarijacije - Baklava with semolina flour

Malo kasnim, ali nadam se da mi se neće zamjeriti. Ovaj mjesec u kuvarijacijama radili smo Rolanu baklavu s grizom. Zapravo ja sam je jučer radila prije posla, brzinski napravila, pofotkala i mislila kako ću navečer kad se vratim s posla stići objaviti. Bila sam toliko umorna da sam jednostavno to pustila za danas. Onako vruću, probala sam komadić i bila oduševljena sa svime, okusom, mekoćom i sočnošću. Na poslu su samo stizali pozivi...mmmm jako ti je fina baklava. Na svu sreću okrajci su ostali za danas pa ću uživati  u njima.


 Zanimljiv je postupak motanja, što se može vidjeti po fotkicama. Znači rolada ide u roladu. Slojevi se tako lijepo osjete.


Moja je prilično žuta jer je rađena s domaćim jajima.

Sastojci

Fil:

4 cijela jaja
7 ravnih žlica šećera
7 žlica griza
125 grama margarina
1 dcl mlijeka
200 grama mljevenih oraha
Sirup (šalica od 2dcl)
3.5 šalica šećera
4 šalica vode
po želji limunov sok

400 - 500 grama tankih kora za baklavu
ulje za pramazivanje

Priprema:

Umutiti 4 jaja sa 7 žlica šećera. Dodati 7 žlica griza, 125 grama margarina i 1 dcl mlijeka te nastaviti mutiti. Na kraju umiješati mljevene orahe.
Jednu koru namazati tankim slojem ulja i preko nje staviti drugu koru, koju treba također jako tanko premazati uljem. Premazati sa slojem fila i uviti roladu. Tu roladu staviti sa strane.
Postupak ponoviti sa sljedeće 2 kore, nafilati i na početak staviti prvu pripremljenu roladu. Uviti! Znači, svaka rolada se sastoji od 4 kore.
Ponavljati postupak dok se ne potroši sav materijal. Zatim rolade izrezati na dasci da budu dužine 3- 4 cm i složiti ih u nauljeni pleh.
Sve roladice premazati sa tankim slojem ulja i peći na 200 stupnjeva dok ne porumene.
Skuhati sirup od šećera, vode i po želji limunovog soka. Vruć sirup preliti preko ispečene baklave. (Gledati da baklava bude ispečena, a sirup skuhan).
Ostaviti da se sirup dobro upije, a baklava ohladi.


Kako imam domaće limune stavila sam jedan cijeli limun koji sam ukuhala u sirupu.

Broj komentara: 8:

  1. Kako dobro izgleda, svidjaju mi se kolutici limuna na vrhu, nazlost ovaj krug sam propustila ali nadoknadicu sigurno prvom prilikom.:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dvoumila sam se sudjelovati ili ne, a sad mi je žao što nisam kad čitam kako su tvoji (a i ti) bili zadovoljni baklavom. Super ti je ispala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sirup sa limunom dajesavrsenu aromu. Baklava izgleda jedozovno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivna je Ingrid! Baš sam imala želju probati ovu baklavu, ali nikako nisam stigla. Praviću ju sigurno nekom prilikom... :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš izgleda i sočna a i moćna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Predobro izgleda, mogu zamisliti kako je ukusna. Pa jos domaca jaja i domaci limun :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Vjerujem da ste uživali u ovoj baklavi, izgleda baš predobro !

    OdgovoriIzbriši